پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

آخرین فرصت برای ثبت نام جشنواره ملی کارآفرینان برتر اعلام شد

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان قزوین گفت: رویکرد جشنواره کارآفرینان برتر شناسایی و معرفی بنگاه‌های کسب و کاری بوده که از سال ۹۳ یا قبل از آن و با تکیه بر نوآوری، به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته باشند؛ لذا تمامی بنگاه‌های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه‌های(خرد، کوچک، متوسط و بزرگ) می‌توانند در این رقابت شرکت نمایند.

رویکرد این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه‌های کسب و کاری بوده که از سال ۹۳ یا قبل از آن و با تکیه بر نوآوری، به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته باشند؛ لذا تمامی بنگاه‌های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه‌های(خرد، کوچک، متوسط و بزرگ) می‌توانند در این رقابت شرکت نمایند. گفت: ثبت نام جشنواره ملی کارآفرینان برتر از تاریخ هشت خرداد آغاز و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

ترویج فرهنگ کارآفرینی با برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر

به گزارش تعاون انلاین ،مسعود بابایی با اشاره به آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان، گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با هدف شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگوی جامعه به آحاد مردم خصوصا جوانان و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی نسبت به برگزاری این جشنواره به صورت سالانه اقدام می‌نماید.

وی افزود: رویکرد این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه‌های کسب و کاری بوده که از سال ۹۳ یا قبل از آن و با تکیه بر نوآوری، به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته باشند؛ لذا تمامی بنگاه‌های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه‌های(خرد، کوچک، متوسط و بزرگ) می‌توانند در این رقابت شرکت نمایند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآور شد: بنگاه‌هایی که حداکثر تا ۱۵ درصد از سهام آن‌ها متعلق به نهاد شرکت‌های دولتی یا عمومی باشد نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند؛ همچنین کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال‌های ۹۵ یا ۹۶ بعنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده بودند امکان ثبت نام در جشنواره سیزدهم را ندارند.

بابایی در ادامه گفت: براساس فراخوان ثبت نام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، این جشنواره به‌منظور هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور از تاریخ هشت خرداد آغاز و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه Karafarinanebartar.ir نسبت به تکمیل و بارگذاری اطلاعات خود اقدام نمایند و در صورت لزوم  و کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره استان واقع در نواب شمالی ، مجتمع ادارات، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اتاق ۲۱۷، اداره توسعه کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن۳۳۳۷۷۲۰۲-۰۲۸ داخلی ۱۹۷ تماس حاصل نمایند.

درج دیدگاه