شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تعاونی‌های برتر اعلام شد

تعاونی برتر جشنواره

تعاونی های واجد شرایط و متقاضی حضور در این جشنواره می توانند ظرف مهلت مذکور با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.taavonibartar.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه دهم تیرماه را آخرین مهلت برای ثبت نام در جشنواره تعاونی های برتر استان اعلام کرد.

به گزارش تعاون آنلاین، حسن عزیزی از برگزاری چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره همه ساله و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و نهادینه کردن آن در جامعه در دو سطح استانی و ملی برگزار می شود.

تعاونی مرز نشینان قشم به عنوان تعاونی برتر ملی شناخته شد

وی افزود: برگزیدگان جشنواره استانی نیز برای شرکت در جشنواره تعاونی های برتر که با حضور مسئولان کشوری در تهران برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: امروز تعاون شیوهای اقتصادی، اخلاقی و انسانی برای رشد اقتصاد، تولید اشتغال و توسعه اجتماعی است و بدون شک تعاونی ها کانون های اقتصادی و اجتماعی هستند که با اشاعه فرهنگ تعاون و مشارکت هماهنگ برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه افراد به ویژه جوانان، می‌توانند زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار باشند.

وی اشاره نیز به مهلت تعیین شده برای ثبت نام در چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان کرمانشاه داشت و گفت: ثبت نام برای حضور در این جشنواره از چهارم خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۰ تیر ادامه دارد و علاقمندان و تعاونی های استان کرمانشاه می‌توانند طی مهلت زمانی مذکور نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

وی، شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

عزیزی تصریح کرد: ارتقای روحیه تعاون و نمونه پروری در بخش های مختلف اقتصادی و به ویژه تعاون و همچنین فراهم کردن زمینه گسترش بخش تعاون از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان داشت: آیتم های مورد نظر در فراخوان این جشنواره به تعاونی ها اعلام شده است، اما تمامی شرکتها و اتحادیه‌های تعاونی در گرایش های مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عنوان کرد: شرکت ها و تعاونی ها در گرایشهای صنعتی معدنی، عمرانی، کشاورزی، تامین نیاز تولیدکنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، تعاونی های اعتباری، دهیاری ها، زنان تعاونگر، تعاونی های حمل و نقلی، تعاونی های مربوط به فرش دست بافت، تعاونی های مسکن، تعاونی های مرزی، تعاونی ها و شرکت های دانش بنیان، شرکت های سهامی عام، تعاونی و شرکت های فراگیر ملی و تعاون های بنیاد تعاون و کارآفرینی می توانند نسبت به حضور در این جشنواره اقدام و ثبت نام کنند.

وی زمان برگزاری این جشنواره را شهریور ماه امسال و همزمان با هفته تعاون اعلام کرد و گفت: تعاونی های واجد شرایط و متقاضی حضور در این جشنواره می توانند ظرف مهلت مذکور با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.taavonibartar.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

درج دیدگاه