جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

آرامش دوباره در بازار سکه و ارز

تعاون آنلاین – پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در روز گذشته بازار جهانی دچار شوک کرد؛ این موضوع بازار داخلی ایران را نیز تحت‌تاثیر قرار داد؛ به طوری که بلافاصله پس از اعلام نتیجه انتخابات آمریکا، قیمت طلا، سکه و انواع ارزها جهش شدیدی پیدا کرد. اما حالا یک روز پس از این اتفاق، […]

تعاون آنلاین – پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در روز گذشته بازار جهانی دچار شوک کرد؛ این موضوع بازار داخلی ایران را نیز تحت‌تاثیر قرار داد؛ به طوری که بلافاصله پس از اعلام نتیجه انتخابات آمریکا، قیمت طلا، سکه و انواع ارزها جهش شدیدی پیدا کرد.

اما حالا یک روز پس از این اتفاق، تقریبا آرامش هم به بازارهای جهانی و هم به بازار داخلی ایران بازگشته است؛ اگرچه قیمت‌ها اندکی بالا و پایین شد.

تحولات بازار تهران حاکی از آن است که قیمت سکه ۲ هزار و ۶۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۱۵ تومان افزایش یافت. بر این اساس، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار به یک میلیون و ۱۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان، نیم‌سکه ۵۶۹ هزار تومان، ربع‌سکه ۲۹۹ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۱۹۰ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با قیمت ۱۱۳ هزار و ۷۰۲ تومان و هر مثقال طلا با قیمت ۴۹۳ هزار تومان به فروش رفت.

در این میان، در حالی در بازار طلا و سکه قیمت‌ها افزایش یافت، اما دلار ۴ تومان و یورو ۲۳ تومان با کاهش قیمت مواجه شد. به این ترتیب، در بازار ارز هر دلار آمریکا ۳۶۴۷ تومان، یورو ۴۰۴۹ تومان، پوند ۴۵۶۵ تومان، درهم امارات ۱۰۰۴ تومان، لیر ترکیه ۱۱۷۰ تومان و یوان چین ۵۵۰ تومان است.

خبر آنلاین

%d8%aa%d8%b9%d8%a7%d9%88%d9%86-8

 

 

درج دیدگاه