چهارشنبه, فروردین ۲۹, ۱۴۰۳

اجرای طرح توزیع سبد غذایی برای حمایت از اقشار محروم

ارزش مادی این سبد غذایی برای خانواده‌های یکنفره ۴۰ هزار تومان، دونفره ۸۰ هزار تومان، سه‌نفره ۱۰۰ هزار تومان، چهارنفره ۱۱۵ هزار تومان، پنج‌نفره ۱۳۰هزار تومان و ۶ نفره و بالاتر۱۴۵ هزار تومان بوده و مشمولان طرح می‌توانند برای دریافت بسته‌های غذایی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه کنند.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: طرح توزیع بسته‌های سبد غذایی حمایت از اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و جلوگیری از سوء تغذیه در جامعه هدف در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش تعاون آنلاین، اصغر مناف‌زاده صبح امروز در بازدید از فروشگاه‌های عامل توزیع بسته سبد غذایی اقشار کم درآمد در اردبیل اظهار داشت: هدف از توزیع بسته‌های سبد غذایی حمایت از اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و جلوگیری از سوء تغذیه در جامعه هدف است.

وی از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته سبد غذایی به صورت روزانه در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: امسال این دومین طرح توزیع سبد غذایی است که از روز ۲۷ شهریور ماه آغاز شده و در حال اجرا است و هیچگونه مشکل و مانعی در توزیع بسته غذایی در فروشگاه‌های عامل وجود ندارد.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل تصریح کرد: تمامی فروشگاه‌ها بایستی بدون دریافت هیچ گونه کار مزدی نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولان اقدام کنند که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا شاهد هیچ گونه مشکل و نارسایی در خدمت‌رسانی به افراد هدف نباشیم.

مناف‌زاده گفت: افراد جامعه هدف در صورت مشاهده هر گونه تخلف در فروشگاه‌های عامل می‌توانند موارد را به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل واحد امور اجتماعی اعلام کنند تا با متخلفن برابر مقررات برخورد شده و از هر گونه تخلفت و ناهماهنگی در این حوزه جلوگیری شود.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، تخم مرغ، روغن، حبوبات و لبنیات را از جمله این کالاها دانست و بیان کرد: ارزش مادی این سبد غذایی برای خانواده‌های یکنفره ۴۰ هزار تومان، دونفره ۸۰ هزار تومان، سه‌نفره ۱۰۰ هزار تومان، چهارنفره ۱۱۵ هزار تومان، پنج‌نفره ۱۳۰هزار تومان و ۶ نفره و بالاتر۱۴۵ هزار تومان بوده و مشمولان طرح می‌توانند برای دریافت بسته‌های غذایی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه کنند.

 

درج دیدگاه