شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

اجرای طرح چشمه تعاون در سراسر شعب بانک‌ توسعه تعاون سیستان و بلوچستان

توسعه اشتغال روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان از اجرای طرحی با عنوان “چشمه تعاون” در تمامی شعب این بانک در استان خبر داد. به گزارش تعاون آنلاین؛ محمد رضا ریگی گفت: به منظور شناسایی و جذب تعاونی‌ها و در راستای ارائه خدمات بیشتر به این بخش، طرح چشمه تعاون در تمامی شعب بانک‌ […]

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان از اجرای طرحی با عنوان “چشمه تعاون” در تمامی شعب این بانک در استان خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین؛ محمد رضا ریگی گفت: به منظور شناسایی و جذب تعاونی‌ها و در راستای ارائه خدمات بیشتر به این بخش، طرح چشمه تعاون در تمامی شعب بانک‌ توسعه تعاون سراسر استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: افزایش سطح همکاری با تعاونی‌ها، شناسایی دقیق‌ نیاز تعاونی‌ها و بررسی راههای گسترش همکاری‌های متقابل و همچنین فعال‌سازی و تقویت بنیه مالی و اعتباری تعاونی‌ها ازجمله مهم‌ترین اهداف این طرح به شمار می‌آید.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان تاکید کرد: به‌منظور اجرای هرچه بهتر این طرح، نرم‌افزاری اختصاصی طراحی‌شده که برای پیگیری آنلاین مراحل پیشرفت طرح در شعب تابعه استان استفاده می شود و نتایج آن در تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های آینده قابل بهره‌برداری است.

ریگی همچنین از اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد مشتریان بدهکار از اول بهمن تا پایان اسفند ماه سال جاری در این بانک خبر داد.

وی افزود: بدهکاران این بانک با استفاده از این طرح در کنار بهره‌مندی از بخشش شش درصدی جرایم تاخیر و خروج از لیست بدهکاران بانکی، زمینه استفاده از تسهیلات شبکه بانکی را برای خود فراهم می‌کنند.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان گفت: با اجرای این طرح، ۱۰۰ درصد وجه التزام تاخیر تادیه دین آن دسته از بدهکارانی که تمام بدهی‌های سررسید شده خود را در مدت یاد شده به صورت یک جا تسویه کنند در قالب این طرح مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

ریگی افزود: لازم است مشتریان با توجه به محدودیت زمانی حداکثر استفاده را از فرصت به وجود آمده داشته باشند و تا پایان  سال‌جاری به شعب این بانک در سراسر استان مراجعه کنند.

وی همچنین از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون بعنوان فرصت مناسبی برای تعاونی‌هایی که مشکل ارائه تضمین به بانک‌ها را دارند اعلام کرد و گفت: نمایندگی این صندوق در بانک توسعه تعاون استان مستقر است و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی که برای اخذ تسهیلات خود مشکل ارائه تضمین به بانک‌ها را دارند می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

درج دیدگاه