پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

اختتامیه دومین جشنواره ایده های ثروت ساز در ایلام برگزار شد

اختتامیه دومین جشنواره ایده های ثروت ساز در ایلام با تقدیر از ۱۲ نفر از صاحبان ایده های برتر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ایده های ثروت ساز با حضور مهندس سلیمانی استاندار ایلام، کلانتری معاون سیاسی – امنیتی استانداری، مهندس […]

اختتامیه دومین جشنواره ایده های ثروت ساز در ایلام با تقدیر از ۱۲ نفر از صاحبان ایده های برتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ایده های ثروت ساز با حضور مهندس سلیمانی استاندار ایلام، کلانتری معاون سیاسی – امنیتی استانداری، مهندس شیرخانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام، اعضای کارگروه اشتغال استان، روسای دانشگاه های استان، معاونین دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان، در محل سالن آیت اله حیدری در دانشگاه ایلام برگزار شد .

مهندس سلیمانی، استاندار ایلام، با ابراز خرسندی به خاطر حضور در دانشگاه ایلام و در بین اساتید، دانشجویان و پژوهشگران استان، بر حرکت نهادها، سازمان ها و ادارت استان به سمت پژوهش تأکید کرد و خواستار هزینه بیشتر در این زمینه شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که اساتید و پژوهشگران استان، پژوهش های خود را به سمت پتانسیل های استان در زمینه نفت و گاز، مرز مشترک با عراق، گردشگری و توسعه زیر ساخت ها و حل مشکلات و معضلات استان سوق دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۲ نفر از صاحبان ایده های برتر این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

درج دیدگاه