جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

برنامه‌های دولت برای ایجاد ۱۳ هزار شغل جدید در زنجان

امسال در نتیجه اجرای سیاست های مداخلاتی از قبیل مشوق های بیمه ای، اجرای طرح کارورزی و آموزش در محیط واقعی کار، ایجاد ۴ هزار و ۴۰۵ فرصت شغلی در این استان هدف گذاری شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا پایان امسال از طریق اجرای برنامه های تکلیفی، ایجاد ۱۲ هزار و ۸۶۴ فرصت شغلی در این استان هدف گذاری شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در ادامه اجرای طرح تکاپو ۲ هزار و ۸۹۵ شغل در رسته های مختلف در استان طی سال جاری ایجاد شود.

طرح تکاپو توسعه و ساماندهی کسب و کارهای خرد و خانگی و اتصال آن به بنگاه های کوچک و متوسط را دنبال می کند.

یوسفی اظهار داشت: از طریق طرح های حمایتی از محل اعتبارات روستایی نیز ایجاد ۲ هزار و ۷۸۹ فرصت شغلی در مناطق روستایی در دستور کار دستگاههای اجرایی متولی در استان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از محل اجرای قانون حمایت از مشاغل خانگی و تبصره ۱۶قانون بودجه، فراهم کردن ۲ هزار و ۷۷۵ شغل در استان در سال جاری پیش بینی شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: امسال در نتیجه اجرای سیاست های مداخلاتی از قبیل مشوق های بیمه ای، اجرای طرح کارورزی و آموزش در محیط واقعی کار، ایجاد ۴ هزار و ۴۰۵ فرصت شغلی در این استان هدف گذاری شده است.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان سال گذشته از طریق اجرای برنامه تکلیفی و نیز سایر برنامه های دستگاههای اجرایی، ۲۲ هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد شد.

درج دیدگاه