جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

به پاس سالها تلاش در عرصه تعاون: تجلیل از حجت الاسلام حسین هاشمیان

تجلیل از حجت الاسلام حسین هاشمیان
تجلیل از حجت الاسلام حسین هاشمیان

تعاون آنلاین-در حاشیه یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر از حجت الاسلام حسین هاشمیان یکی از پیشکسوتان و فعالان عرصه تعاون تجلیل به عمل آمد. حمید کلانتری، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به خدمات بی شائبه این روحانی به تعاونگران استان کرمان گفت:«هر سال در جشنواره تعاونی های برتر از یکی […]

تعاون آنلاین-در حاشیه یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر از حجت الاسلام حسین هاشمیان یکی از پیشکسوتان و فعالان عرصه تعاون تجلیل به عمل آمد.

حمید کلانتری، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به خدمات بی شائبه این روحانی به تعاونگران استان کرمان گفت:«هر سال در جشنواره تعاونی های برتر از یکی از شخصیت های ارزشمند که در جهت گسترش تعاون در جامعه قدم برمی دارند تقدیر می شود. در این دوره از حجت الاسلام حسین هاشمیان به عنوان یکی از پیشروان عرصه تعاون کشور و استان کرمان تجلیل به عمل می آید.»

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش حجت الاسلام حسین هاشمیان در بهبود وضعیت معیشت مردم شهرستان رفسنجان گفت:«تقدیر از تعاونگری برجسته مانند حجت الاسلام حسین هاشمیان چند بخش دارد. یکی تقدیر از یک شخصیت انقلابی است که روحیه انقلابی و تعاونگری را با هم در آمیخته است، دوم تقدیر از یک روحانی است که با استفاده از سرمایه اجتماعی روحانیت توانست زندگی مردم رفسنجان را تغییر دهد و سوم تقدیر از یک شخصیت بزرگ وتاثیر گذار در تعاون است.»

حجت الاسلام حسین هاشمیان در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه آرمان وی از اول انقلاب شکوهمند اسلامی گسترش تعاونی بوده و هست ادامه داد:«تعاون، تعادل می آورد و روحیه تعاون به انسانها اهمیت می دهد نه به سود. تعاونی علاوه بر این، جلوی استثمار و سرمایه داری کلان را می گیرد. من تا جان در بدن دارد به دنبال خدمت به مردم هستم.»

درج دیدگاه