پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

تعاونی بانوان کارآفرین روستای رازبین تشکیل شد

سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان از برگزاری جلسه ترویجی روستا تعاون و تشکیل تعاونی بانوان کارآفرین روستای رازبین خبر داد. به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اسماعیل آقاجانلو گفت : در راستای اجرای سیاست های توسعه و […]

سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان از برگزاری جلسه ترویجی روستا تعاون و تشکیل تعاونی بانوان کارآفرین روستای رازبین خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اسماعیل آقاجانلو گفت : در راستای اجرای سیاست های توسعه و توجه به مشاغل روستایی جلسه ای در محل پایگاه مقاومت روستای رازبین با حضور بانوان روستا برگزار گردید.

وی افزود : در این جلسه پاکمنش رئیس اداره توسعه و ترویج تعاون مهمترین بحث روز جامعه را مباحث اقتصادی و ارتقای سطح زندگی جوامع  و به تبع آن نیاز به درآمد بیشتر خانواده ها عنوان کرد و سپس با اشاره به سیاست های دولت و ماده ۲۷ برنامه ششم توسعه و مزیت های مشاغل خانگی به تشریح طرح روستا تعاون پرداخت.

پاکمنش ادامه داد: یکی از سیاستهای تشویقی دولت اعطای ۱۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره است . وی در ادامه با اشاره به حدیث« من لا معاش له لا معاد له » پیامبر اسلام و جهت دهی اقتصادی شعار سال های اخیر مقام معظم رهبری افزایش رفاه و درآمد اقتصادی خانواده و جامعه را وظایف دینی و انسانی تک تک افراد دانست .

در پایاناین نشست پس از پرسش و پاسخ ، توضیحات لازم درخصوص تشکیل و تکمیل هیأت مؤسس تعاونی بانوان کارآفرین روستای رازبین ارائه شد.

درج دیدگاه