جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

معرفی اعضای شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی

نخستین جلسه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در دولت دوازدهم با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و با معرفی اعضای جدید برگزار شد. به گزارش تعاون آنلاین، جمشید انصاری ضمن خیر مقدم به اعضای جدید و با تقدیر و تشکر از […]

نخستین جلسه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در دولت دوازدهم با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و با معرفی اعضای جدید برگزار شد.

به گزارش تعاون آنلاین، جمشید انصاری ضمن خیر مقدم به اعضای جدید و با تقدیر و تشکر از اعضای سابق این شورا گفت: طبق ماده ۱۱۶ قانون مدیریت خدمات کشوری به غیر از رئیس سازمان  اداری و استخدامی کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دو  نفر از معاونین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شاغل با تجربه مرتبط وزارتخانه‌ها، دو نفر صاحب‌نظر در زمینه مدیریت و حقوق اداری و یک نفر از معاونین تخصصی سازمان اداری و استخدامی کشور پنج عضوی هستند که پس از پشنهاد  رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و تایید رییس محترم جمهور به عضویت شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در می‌­آیند.

وی افزود: به پیشنهاد رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و تایید جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری، آقایان دکتر سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جواد ناصریان، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت کشور را به عنوان دو معاون مرتبط با وزارتخانه ها، دکتر ایرج حسینی صدرآبادی و دکتر داوود عبادیانی را به عنوان دو صاحبنظر در حقوق اداری و علی صفدری، معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور را به عنوان معاون تخصصی سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان اعضای جدید این شورا تعیین کردند.

همچنین سرکار خانم خدیجه ربیعی، نماینده محترم مردم بروجن و عضو کمیسیون اجتماعی به عنوان به عنوان ناظر  مجلس شورای اسلامی و جناب آقای مهندس علی اکبر اولیاء، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان دبیر از دیگر اعضای شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی هستند.

در ادامه این جلسه علی اکبر اولیاء، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور و دبیر شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به تشریح سوابق و مهمترین وظایف این شورا پرداخت.

دبیر شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: بررسی و تصویب تعاریف و شرح وظایف رشته های شغلی، بررسی و تصویب شرایط احراز رشته‌های شغلی و نحوه تخصیص آنها به طبقات جداول حقوق، بررسی و تصویب دستورالعمل‌ها و رویه‌هایی که به موجب این قانون در صلاحیت شورا قرار می‌گیرد، هماهنگی در اظهار نظر و پاسخگویی به استعلامات و ابهامات اداری و استخدامی دستگاه‌های اجرایی در اجرای مفاد این قانون، ایجاد رویه­‌های واحد اداری و استخدامی در چارچوب مقررات این قانون، اتخاذ تصمیم درخصوص ازکارافتادگی و فوت به سبب انجام وظیفه و سایر امور مربوط، برای کارمندانی که تابع صندوق بازنشستگی کشوری هستند، سایر مواردی که از طرف رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و یا وزرا در ارتباط با تعهدات این قانون برای کسب نظر مشورتی ارجاع می‌شود، آیین‌نامه نحوه اداره شورای تخصصی با پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به تصویب هیأت وزیران رسیده است و سایر وظایفی که طبق قانون به عهده شورای امور اداری و استخدامی کشور بوده است با تأیید رییس‌جمهور؛ از جمله مهمترین وظایف شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی است.

6 دیدگاه ها

  1. تعاون آنلاین گرامی! حالا از تو این شوراها چی واسه ملت در میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خیری به ملت میرسه !!!! انقدر از این شوراها و کمیته ها و کمیسیون ها د رنظام اداری داریم که خسته شدیم

  2. تعاون آنلاین گرامی!
    حالا از تو این شوراها چی واسه ملت در میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خیری به ملت میرسه !!!! انقدر از این شوراها و کمیته ها و کمیسیون ها د رنظام اداری داریم که خسته شدیم

  3. با سلام طرح دعوی علیه شرکت بیمه ایران در دیوان عدالت اداری نموده ام. اجرای فصل ۱۰ از قانون مدیریت خدمات کشوری در شرکت بیمه ایران در مورخ یکم بهمن سال ۹۵ انجام یافته است اما شرکت در سال ۹۳ اجرای بخشنامه مورخ ۱۷/۴/۹۳ اقای عسگری ازاد به ۵۲۷۱/۹۳/۲۰۰ را اجرایی نمود.
    با توجه به اینکه اجرای بخشنامه مزبور یعنی اجرای ماده ۱۰۶ قانون خدمات کشوری و اجرای فصل دهم مقدم بر اجرای ماده ۱۰۶ می باشد با توجه به اینکه موضوع ماده ۱۰۶ کسور مشمول بازنشستگی می باشد و شامل حقوق و فوق العاده های مستمر تشریحی در فصل دهم بوده و بدون اعمال حقوق و مزایا نمیتوان کسور را تعیین نمود لذا در صورت درستی استدلال تقاضای تایید نطر دارم.

  4. با سلام طرح دعوی علیه شرکت بیمه ایران در دیوان عدالت اداری نموده ام. اجرای فصل ۱۰ از قانون مدیریت خدمات کشوری در شرکت بیمه ایران در مورخ یکم بهمن سال ۹۵ انجام یافته است اما شرکت در سال ۹۳ اجرای بخشنامه مورخ ۱۷/۴/۹۳ اقای عسگری ازاد به ۵۲۷۱/۹۳/۲۰۰ را اجرایی نمود. با توجه به اینکه اجرای بخشنامه مزبور یعنی اجرای ماده ۱۰۶ قانون خدمات کشوری و اجرای فصل دهم مقدم بر اجرای ماده ۱۰۶ می باشد با توجه به اینکه موضوع ماده ۱۰۶ کسور مشمول بازنشستگی می باشد و شامل حقوق و فوق العاده های مستمر تشریحی در فصل دهم بوده و بدون اعمال حقوق و مزایا نمیتوان کسور را تعیین نمود لذا در صورت درستی استدلال تقاضای تایید نطر دارم.

درج دیدگاه