سه شنبه, اسفند ۲۹, ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت زاگرس پوش

حیات مجدد صنعت پوشاک در دولت یازدهم

تعاونی زاگرس پوش
تعاونی زاگرس پوش

تعاون آنلاین – به دلیل سیاست های دولت تدبیر و امید صنعت پوشاک ایران بار دیگر به رونق دست یافته است و این می تواند ظرفیت های موجود در این بخش را افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در گفتگو با خبرنگار تعاون آنلاین گفت: از آن جا که اصل مهم هر اقتصادی لزوما ثبات و توازن می باشد می توان مهمترین دستاورد دولت یازدهم را رفع نوسانات دلار و بازگرداندن ثبات بازار دانست.

رحیم چگینی در این خصوص تصریح کرد: اگر چه این ثبات تا حدی پویایی و تحرک را گرفته اما این تاثیر را داشت که امنیت را به اقتصاد وارد کند که کمترین نتیجه ی آن ایجاد فضای پایدار برای ورود سرمایه گذار خارجی می باشد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت های بین المللی زیادی به منظور مشارکت در سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند و همچنین برخی از سرمایه گذاران خارجی توانستند پس از برجام با بخش های مختلف اقتصادی وارد مذاکره شوند.

این فعال بخش خصوصی در ادامه افزود: خوشبختانه سیاست های دولت در راستای توسعه ی اقتصاد موفق بوده که این روند، وضع تولید و اشتغال را بهبود بخشیده است.

وی اذعان داشت: در شرایط فعلی در صنعت پوشاک فضای بهتری ایجاد شده و دولت با حمایت هایی که از این بخش داشته بستری برای توسعه آن مهیا کرده که اگر این سیاست ها به همین روال پیش برود می توان امید داشت که پوشاک ایران سهم قابل توجهی در صادرات ایفا کند.

چگینی با اشاره به اینکه بحث قاچاق به شدت صنعت پوشاک را تحت تاثیر قرار داده گفت: با وجود اقداماتی که دولت برای جلوگیری از این معضل انجام داده اما به طور کامل مرتفع نشده است.

مدیرعامل شرکت زاگرس پوش تصریح کرد: خوشبختانه وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شکل مستقیم از واحدهای تولیدی حمایت کرده اند. پیش بینی می شود که با تداوم دولت تدبیر و امید میزان اشتغال ۲ برابر شود.

درج دیدگاه