شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

خبر خوش کبیری برای تعاونگران جوان چیست؟

محمد کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از مراسم اولین روز هفته تعاون در صفحه شخصی خود منتشر کرد .

محمد کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از مراسم اولین روز هفته تعاون در صفحه شخصی خود منتشر کرد .

طرح جدید کبیری برای تامین مالی تعاونی‌ها

رییس ستاد جوانان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این پست به حضور خود و همکارانش به همراه محمد شریعتمداری در حرم امام خمینی اشاره و تاکید کرده است: “امروز به همراه آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهمان آیت الله سید حسن خمینی در حرم حضرت امام بودیم . بر خلاف تصورم سید حسن آقا اشراف خوبی بر بخش تعاون داشتند و باید اعتراف کنم از توجه ایشون به بخش تعاون واقعا سورپرایز شدم.”

وی نتیجه گرفته است: “این نشونه خوبی بود. نشان میدهد تلاش‌های همکارانم در بخش تعاون باعث شده تا به تعاون بیشتر از یک معاونت توجه شود.”

معاون جوان وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی در ادامه مراسم عصر دیروز را مورد اشاره قرار داده و تاکید کرده است: “عصری هم مراسم افتتاح ۶۴۳ پروژه تعاونی با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور جناب آقای جهانگیری و جناب شریعتمداری و همچنین مراسم معرفی ۲۷ تعاونی برتر کشور برگزار شد. ”

یکی از پروژه‌ها ، افتتاح اولین مرکز نوآوری بود که قبلا گفته بودم قراراست در هفته تعاون کارش را آغاز کند که خدا رو شکر بدقول نشدیم.

وی در تشریح کارکرد این مرکز اعلام کرد:”در این مراکز قراراست جوان های خوش فکر دور هم جمع شوند و طرح هایشان راوارد فاز اقتصادی کنند.”

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: “در حاشیه این برنامه مهمترین پروژه‌های معاونت تعاون که در قالب یک نمایشگاه دیجیتال برپا شده بود، برای معاون اول رییس جمهور تشریح شد که خوشبختانه آقای جهانگیری استقبال خوبی از این پروژه‌ها کردند.

آقای جهانگیری بر نقش موثر تعاونی‌ها در شرایط سخت اقتصادی امروز تاکید داشتند و به عقیده ایشون گره‌های کور اقتصادی از طریق تعاون باز خواهد شد.

امیدوارم بتوانیم با کمک مردم فرهنگ تعاون رو گسترش بدیم تا شاید گام کوچکی برای اقتصاد ایران برداریم.”

درج دیدگاه