جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

در ادامه شفاف سازی شریعتمداری اسامی دریافت کنندگان وام اشتغال روستایی لرستان منتشر شد

????????????????????????????????????

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: اسامی یکهزار و ۹۷ نفر متقاضی تسهیلات اشتغال روستایی استان که وام خود را دریافت کرده اند منتشر شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: اسامی یکهزار و ۹۷ نفر متقاضی تسهیلات اشتغال روستایی استان که وام خود را دریافت کرده اند منتشر شد.

به گزارش تعاون آنلاین، علی آشتاب افزود: این اقدام در راستای اجرای دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته تا آمار منتشر شده در این خصوص موثق و مستند باشد.

وی اظهار داشت: اسامی این افراد که تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با نرخ سود ۶ درصد در شهرستان های خرم آباد، دلفان، دوره چگنی، رومشکان، سلسله، کوهدشت، ازنا، الیگودرز، بروجرد، پلدختر و دورود را دریافت کرده اند به منظور شفاف سازی بر روی سایت این اداره کل بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲هزار و ۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی دراستان پرداخت شده که انحراف مبالغ پرداختی آنها کمتر از ۱۰ درصد است

آشتاب افزود: این طرح ها در حوزه های صنعت، خدمت و کشاورزی اجرایی می شود که با بهره برداری از آن پنج هزار و ۱۵۷ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

وی سهم امسال استان از تسهیلات روستایی و عشایری را ۹۵۰ میلیارد ریال برشمرد و ادامه داد: اکنون ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال طرح در سیستم بانکی در حال بررسی است.

به دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت کنندگان ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی به تفکیک اشتغال مورد تعهد و دستگاه اجرایی تایید کننده به تفکیک هر استان منتشر شده است.

 

درج دیدگاه