جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

راه اندازی کمپین فروش کالاهای تعاونی‌های سوزندوزی زنان بلوچ

کمپین فروش کالاهای تعاونی‌های سوزندوزی زنان بلوچ از طریق کانالی در تلگرام به آدرس(https://t.me/sozandoziaccessories) توسط دبیرخانه توسعه مدرسه تعاونی راه‌اندازی شد. این کمپین که با همکاری دبیرخانه توسعه مدارس تعاونی(www.coopschool.ir) تشکیل شده‌ قصد دارد با فروش کالاهای تعاونی‌های سوزندوزی زنان بلوچ و با حذف واسطه‌ها به زندگی و معیشت این افراد رونق ببخشد. کمپین فروش […]

کمپین فروش کالاهای تعاونی‌های سوزندوزی زنان بلوچ از طریق کانالی در تلگرام به آدرس(https://t.me/sozandoziaccessories) توسط دبیرخانه توسعه مدرسه تعاونی راه‌اندازی شد.

این کمپین که با همکاری دبیرخانه توسعه مدارس تعاونی(www.coopschool.ir) تشکیل شده‌ قصد دارد با فروش کالاهای تعاونی‌های سوزندوزی زنان بلوچ و با حذف واسطه‌ها به زندگی و معیشت این افراد رونق ببخشد.

کمپین فروش کالاهای تعاونی‌های سوزندوزی زنان بلوچ بعد از سفرهای متعدد اعضای دبیرخانه توسعه مدارس تعاونی، تعاونی فرهنگی آموزشی راه رشد و تعاونی پژوهشی آموزش برگ نو به استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار تشکیل شده است و قصد دارد با فروش کالاهای تعاونی های سوزندوزی در ابعادی وسیع قدمی کوچک در بهبود معیشت این زنان و خانواده هایشان بردارد. سوزندوزی هنر ریشه دار بلوچی است که هر دختری آن را از سنین کودکی می‌آموزد.

یکی از اقداماتی که تاکنون انجام شده بازسازی مدرسه ای در چابهار و پرداخت هزینه درمان یک کودک بوده است.

 

درج دیدگاه