شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

ربیعی: ۷۲ هزار میلیارد تومان سال آینده برای اشتغال پیش بینی شده است

بسیار خرسندم که با برکت انقلاب اسلامی مردم آزادانه حرف های خود را بیان می کنند تا ما درصدد رفع آن برآئیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همه چیز برای جهش بزرگ آماده است؛ گفت: دولت سال آینده ۷۲ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در کشور پیش بینی کرده است.

علی ربیعی در جمع راهپیمایان ساروی با بیان اینکه با گوش شنوا همه مسائل را می شنویم، واقعیت ها را انکار نمی کنیم و درد و رنج مردم را می فهمیم، گفت: انتشار ناامیدی و گرفتن امید، بزرگترین خیانت به انقلاب و مردم است.

وی گفت: ما با کمک هم در سایه عقلانیت ،سختکوشی، با هم بودن و مدارا قادر به حل مسائل کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: اقتصاد کوچک شده کشور یک واقعیت است، اما باید این موضوع را بگوییم که ما جنگ را پشت سر گذاشته ایم، تحریم ها شدت پیدا کرد و انرژی و سرمایه بسیاری از کشور هزینه شده است.

وی گفت: اینکه چرا تحریم می شویم باید بگویم که چون در استراتژی ۲ و سه ستونه امنیت منطقه آمریکائیان وارد نمی شویم .

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی همچنین با بیان اینکه فقط برای اشتغال روستایی مازندران ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با بهره کم در نظر گرفته شده، گفت: گردشگری ، آی سی تی و صنایع بسته بندی کشاورزی مزیت استان مازندران است.

علی ربیعی همچنین در مراسم بهره برداری از طرح ارتقای هتلینگ و استاندارد سازی بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی ولیعصر قائمشهر افزود: با این که امسال توانسته ایم بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کنیم، اما بیکاری آن چنان در کشور انباشته شده که اجازه نمی دهد این میزان اشتغال دیده شود.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که نظام پس از استقرار مسیر درستی را در پیش گرفته است، افزود: اکنون همه ما به عنوان کارگزاران نظام درحال درست کردن وضعیت داخلی کشور زیر سایه رهبری هستیم و مردم آثار آن را در سال های آینده خواهند دید.

ربیعی همچنین در این مراسم در پاسخ به پرسش یکی از کارگران زیرپوشش تامین اجتماعی که نگران وضعیت بیمه دارویی خود بود، گفت: بسیار خرسندم که با برکت انقلاب اسلامی مردم آزادانه حرف های خود را بیان می کنند تا ما درصدد رفع آن برآئیم.

وی افزود: کسانی که می گفتند انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نمی رسد ، امروز توانستند دلدادگی مردم به این نظام مردمسالار دینی را که با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند، مشاهده کنند.

درج دیدگاه