شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

روایت کبیری از سفر به زنجان/ خبر خوش معاون وزیر تعاون برای جوانان زنجانی

تعاون وزارت تعاون کبیری تشکیل بانک

کبیری در صفحه شخصی خود روایتی غیر رسمی از سفر به زنجان ارائه کرده است.

کبیری در صفحه شخصی خود روایتی غیر رسمی از سفر به زنجان ارائه کرده است.

۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در زنجان پرداخت شد

به گزارش تعاون آنلاین، وی در این نوشتار که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر شده است، تاکید کرده است: ۲۲ درصد تعاونی‌های زنجان در شهرستان خدابنده هستند و به همین خاطر سفر به زنجان از اینجا آغاز شد و با مشکلاتشان همراه شدیم .

وی ادامه داده است: دیدارهای همیشگی سفرها، بازدید از تعاونی‌ها و گفتگو درباره مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، و پیدا کردن راه حل بخش بزرگی از برنامه سفر را تشکیل می‌دهد .

کبیری اضافه کرد: تاکید دارم در همان محل با مشاهده و تعامل رو در رو مشکلات را بشنویم و راه حل‌ها را پیدا کنیم. دیدار از تعاونی‌های مشکل‌دار و تعاونی‌هایی که به خوبی فعالیت می‌کنند و وظیفه ما رشد و توسعه آنهاست از اولویت‌های ما در سفرهاست اما نمک سفر بازدید از بیمارستان مهرانه بود، یک تعاونی واقعی که همه پشت هم ایستادند .

وی ادامه داد: اینجا کنار هر وسیله اهدایی روی یک پلاک اسم اهدا کننده درج شده و بیمارستان مهرانه جایی است که اگر کسی بیمار شود، به او کمک می کنند تا به زندگی بازگردد چرا که همه هزینه ها توسط خیرین تامین می شود و این حمایت از خانواده های بیماران نیز صورت می گیرد.

در بیمارستان پلاکی بود به نام خانم مرحومی که می گفتند از بقیه خیرین یک قدم جلوتر بود، چرا که خودش ماهانه ۴۰ هزار تومان از کمیته امداد می گرفت اما خانه ای که از شوهرش به وی ارث رسیده بود را به نام بیمارستان کرده بود. این قسمت سفر حسابی حال خوب کن بود .

در بخش پایانی گزارش کبیری خبر خوشی برای زنجانی ها داشت و تاکید کرد: در دیدار با جوانان انتقاداتی به دولت شد که واقعا بخشی از آن‌ها وارد است . با هم درباره اینکه جه می شود کرد گپ زدیم و در نهایت هم قرار شد که تعدادی وام قرض الحسنه برای کارآفرینی به جوانان استان زنجان اختصاص دهیم . وام هایی برای طرح و برنامه حرفه ای .

۱ دیدگاه

  1. سلام جناب آقای کبیری با توجه به محدویت های که تعاونی ایرانیان به شرکت های تعاونی سراسر کشور از بابت عدم برداخت تسهیلات به اعضا به وجود اورده واقعا شرایط برای بقا بسیار حاد شده است کشاورزی که در باییز و بعد از برداشت محصولات مبلغی را در صندوق شرکت تعاونی می گذارد تا زمان کشت محصول جدید ( اعم از کود یا بذر و .. ) مبلغی به عنوان وام و تسهیلات برداشت کند . اما جلوگیری می شود و این شرایط بسیار سخت است و هیچ کس نمی تواند به این بزرگواران و ولی نعمتان ( کشاورز ان عزیز و اعضا شرکت تعاونی ) باسخگو باشد . به خداوندی خدا من به عنوان مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی دیزج آباد شب ها خواب ندارم روزی نیست که بنده و خانوتده ام مورد لطف این بزرگواران قرار نگیرد ولی به آنها باید حق داد . در دیزج آباد هیچگونه بانکی نیست و صندوق شرکت این امورات و خدمات را به اعضا و مردم می دهد کشاورز نیاز بسیار شدیدی به این تسهیلات دارد باالاخص در این شرایط بحرانی کورنا ولی تعاونی شهرستان و استان اجازه این امورات را نمی دهد. با توجه به اینکه شرکت تعاونی روستایی دیزج آباد از سال ۱۳۵۲ فعالیت داشته و شرکت بالغ بر ۸۰۰ عضو دارد و بیش از ۳۰ هزار نفر را بوشش می دهد که بالغ بر ۱۰ ال ۱۵ روستا را شامل می شود حال نمی دانیم در این شرایط چه کار کنیم ؟ شما بزرگوار ما را یاری کنید و بیشنهاد دهید در این شرایط باید چه کار کرد ؟ مردم نامه ای با ۲۵۰ امضا به استاندار و فرماندار داده اند ول با گذشت بیش از دو ماه هیچ باسخی دریافت نشده و واقعا مردم عصبانی هستند و بیش بینی می شود با این وضعیت کنونی اقتصاد و معیشت مردم در زمان کوتاه این شرکت را با کارمندانش یکجا به اتش بکشند عاجزانه از جنابعالی و مسئولان محترم درخواست داریم ما را یاری رسانید. ۰۹۱۹۲۷۷۳۹۹۸ جواد زارعی

درج دیدگاه