شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

سال ۹۷ چقدر تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: طی سال گذشته حدود یکصد میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در استان مرکزی پرداخت شد. به گزارش تعاون آنلاین، محمدتقی آبایی اظهار داشت: سال گذشته به منظور حمایت از کسب و کارهای خُرد و خانگی، بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات برای استان مرکزی در […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: طی سال گذشته حدود یکصد میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در استان مرکزی پرداخت شد.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدتقی آبایی اظهار داشت: سال گذشته به منظور حمایت از کسب و کارهای خُرد و خانگی، بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات برای استان مرکزی در نظر گرفته شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: از سهمیه در نظر گرفته شده ۱۴۵ میلیارد ریالی، سال گذشته استان توانست پرداخت حدود ۱۰۰ میلیارد ریال را محقق و عملیاتی سازد که این تسهیلات به بیش از ۷۶۹ متقاضی راه اندازی کسب و کارهای خانگی اعطا شد.

وی بیان کرد: با اعطای تسهیلات مذکور و اقدام متقاضیان برای راه اندازی طرح کسب و کار خود، بیش از ۷۷۵ مورد اشتغال مستقیم ایجاد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: امسال نیز پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در دستور کار است و افرادی که در استان مایل به دریافت این تسهیلات هستند، بایستی ابتدا به صورت غیرحضوری در سامانه مربوطه ثبت نام کنند تا سایر مراحل رسیدگی به درخواست آن‌ها انجام شود.

آبایی تصریح کرد: در ارتباط با مشاغل خانگی در استان، دو سازمان «صنعت، معدن و تجارت» و «جهاد کشاورزی» و دو اداره کل «فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» اقدامات لازم را در حوزه درخواست‌های مشاغل خانگی مربوط به خود مورد پیگیری قرار می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: سال گذشته در حوزه اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و اشتغال روستایی و عشایری استان نیز مجموعاً حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

درج دیدگاه