چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

سخنان مهم ربیعی درباره اشتغال :جریان کارآفرینی بدون مدرک دانشگاهی راه اندازی شود

در سال‌های اخیر اقتصاد جامعه کوچک شده و این اقتصاد اجازه نداد برنامه‌ریزی درستی انجام شود لذا باید اقتصاد کشور بزرگ شود و در دل آن برنامه‌های عدالت محوری داشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید در استقلال، عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی درست عمل کنیم، گفت: باید اقتصاد کشور را به بازارهای جهانی متصل کنیم و به رشد برسیم.

به گزارش تعاون آنلاین، دکتر علی ربیعی در شورای اداری شهرستان نهبندان با تاکید بر این مطلب افزود: انقلاب اسلامی به نام امام راحل شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب را با شهید بهشتی‌ها، شهید مطهری‌ها و شهید باهنرها شناختیم، گفت: برخی انقلاب اسلامی را ویژه یک دوره خاص می‌دانند و برخی نیز انقلاب را قبول ندارند.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی از آرزوهای امام حذف نابرابری‌ها بود .

دکتر ربیعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب محرومان بود، تصریح کرد: باید به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی برگردیم و اگر به فرمایشات امام راحل برگردیم به‌طور قطع جامعه رو به جلو خواهد رفت.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در جهان سربلند است و ابرقدرت‌ها آرزوی مذاکره با ما را دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در سال‌های اخیر اقتصاد جامعه کوچک شده و این اقتصاد اجازه نداد برنامه‌ریزی درستی انجام شود لذا باید اقتصاد کشور بزرگ شود و در دل آن برنامه‌های عدالت محوری داشته باشیم.

دکتر ربیعی با بیان اینکه امروز به نهضت انسان‌های خوش‌فکر و سالم نیاز داریم، افزود: سند توسعه اشتغال استان باید تنظیم و در جهت‌گیری‌ها تجدیدنظر شود‌.

وی  عنوان کرد: باید خود افراد کارآفرین شوند، باید جریان کارآفرینی بدون مدرک دانشگاهی و آموزش سیار راه‌اندازی شود.

دکتر ربیعی با بیان اینکه با این اقدامات کارآفرینی می‌توان انسان‌ها را خوشبخت کرد، افزود: بر روی معدن و سنگ دچار مشکل طراحی هستیم و باید آموزش طراحی در این منطقه گذاشته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ استانی با پالایشگاه‌ها، فولاد و پتروشیمی‌های بزرگ خوشبخت نشده و اگر قرار بود استانی با پالایشگاه خوشبخت شود استان‌های خوزستان و بوشهر دچار فقر نبودند.

وی ادامه داد: کمبود منابع آبی یک واقعیت است و نمی‌توان با آن جدال کرد، از مزیت‌های موجود باید کار و اشتغال ایجاد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: باید بحث گردشگری کویر در نهبندان راه‌اندازی کرد، مبحث گردشگری می‌تواند وضعیت منطقه را تغییر دهد.

درج دیدگاه