شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

ضرورت تقویت توانمندی های تعاونی های مرزنشین خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با اشاره به وجود ۱۱ شرکت تعاونی مرز نشین در این استان گفت: شرکت های تعاونی مرز نشینان باید توانمندی های خود را تقویت کنند. به گزارش تعاون آنلاین، محمود دلپسند در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی خراسان شمالی گفت: واردات مرزنشینان ما تنها به […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با اشاره به وجود ۱۱ شرکت تعاونی مرز نشین در این استان گفت: شرکت های تعاونی مرز نشینان باید توانمندی های خود را تقویت کنند.

به گزارش تعاون آنلاین، محمود دلپسند در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی خراسان شمالی گفت: واردات مرزنشینان ما تنها به وارادات یک قلم کالا آن هم برنج محدود شده و این جای تعجب است که توجه شرکت های تعاونی مرز نشین تنها بر یک کالای خاص معطوف شده است.

وی افزود: محدود بودن کالاهای وارداتی سبب می شود تا فعالیت شرکت های مرزنشین به لحاظ اقتصادی به صرفه نباشد.

دلپسند با اشاره به مشکلات تعاونی های مرزنشین در استان گفت: بخشی از این مشکلات کشوری است و البته ما نیز پیگیری هایی داریم تا این مشکلات در سطح ملی رفع شود.

وی در باره گلایه ها از ضروری بودن داشتن تلفن همراه مستقل برای ثبت مرزنشینان در سامانه مربوط تصریح کرد: یکی از گلایه های مرزنشین ما نبود آنتن دهی مناسب در برخی مناطق مرزی است که پیش از این نیز مصوب شد تا شرط داشتن تلفن همراه در مناطقی که بر اساس اعلام شرکت مخابرات، تلفن همراه آنتن ندارد، برداشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از اهداف در تشکیل شرکت های تعاونی انجام فعالیت های اقتصادی با مشارکت و انجام کار گروهی است گفت: شرکت های تعاونی باید تلاش کنند تا توانمندی های خود را ارتقا دهند.

درج دیدگاه