چهارشنبه, فروردین ۲۹, ۱۴۰۳

فراخوان ثبت نام هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز زمان ثبت نام هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: فرایند ثبت نام تا بیستم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز زمان ثبت نام هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: فرایند ثبت نام تا بیستم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش تعاون‌آنلاین شیرخانی گفت: این جشنواره هر ساله به منظور ایجاد فضای رقابتی تعاونی ها و تشویق آنها برای انجام عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق تعاونی ها در سطح کشور برگزار می شود.

آغاز فراخوان ثبت نام هفتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی سال ۱۳۹۷

وی گفت: با معرفی “مدل تعالی مدیریت تعاونی” و “جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی” از سال ۱۳۹۱، بسیاری از مدیران شرکت های تعاونی توانسته اند با استقرار مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در اداره امورتعاونی خود دست یابند و نقاط قوت و

زمینه‌های قابل بهبود خود را شناسایی و در جهت تعریف و اجرای آنها گام بردارند

وی تاکید کرد: تمامی شرکت ها، اتحادیه ها و اتاق تعاون استان ایلام در بخش های مختلف اعم از تولید، توزیع و خدمات در صورت انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی مدیریت تعاونی، به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود و فراهم‌سازی سایر مقدمات می‌توانند متقاضی جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی باشند.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام تا ۲۰ مرداد ماه به وبسایت جشنواره به نشانی http://www.taavonaward.ir/ مراجعه کنند.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی شده این جشنواره، تعاونی ها تا ۱۵ شهریور‌ باید نسبت به ارسال اظهار نامه اقدام کنند و ارزیابی و بازدید از تعاونی ها نیز تا ۱۵ مهر ماه انجام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام زمان برگزاری هشتمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی را آبان امسال اعلام کرد.

درج دیدگاه