شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری: دولت اهتمام ویژه‌ای به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها دارد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه از اهتمام و توجه ویژه دولت به ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های روستایی و شهری خبر داد و افزود: مسئولین مربوطه هم در حد توان در این موردتلاش ویژه خواهند نمود به تعاون آنلاین، سید حفیظ الله فاضلی در جلسه کارگروه اشتغال […]

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه از اهتمام و توجه ویژه دولت به ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های روستایی و شهری خبر داد و افزود: مسئولین مربوطه هم در حد توان در این موردتلاش ویژه خواهند نمود

به تعاون آنلاین، سید حفیظ الله فاضلی در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان کیار که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،  به تشریح موارد مرتبط با تسهیلات اشتغالزایی در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: دولت در این خصوص اهتمام ویژه ای دارد تا بتواند در روستاها و شهر اشتغال پایداری ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم یک کشور توسعه یافته داشته باشیم باید از منابع اقتصادی و نیروهای انسانی در اختیار خودمان به صورت بهینه استفاده کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را مهمترین اولویت این اداره کل دانست و از ارتقای فرهنگ کار و افزایش بهره وری  را از اولویت ها دانست.

وی گفت: باید تلاش کنیم که کسب و کار در استان رونق بگیرد. زیرا این استان از زیرساخت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف برخوردار است که باید از این ظرفیت ها در راستای رفع بیکاری بهره ببریم.

درج دیدگاه