جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

مهمترین مسئله جوانان ایلامی بحث اشتغال است/ قول شریعتمداری برای حل مشکل اشتغال

استاندار ایلام گفت: مهمترین مسئله جوانان ایلامی بحث اشتغال و رفع بیکاری است.

استاندار ایلام گفت: مهمترین مسئله جوانان ایلامی بحث اشتغال و رفع بیکاری است.

به گزارش تعاون آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: مهمترین مسئله امروز جوانان ایلامی را بحث اشتغال و رفع معضل بیکاری است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام داده است که یکی از آن حرکات خوب اعطای تسهیلات ارزان قیمت روستایی و فراگیر در کشور بوده است.

وی در ادامه بر رفع مسائل و مشکلات قانون حمایت از توسعه پایدار اشتغال روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت؛: موانعی که امروز پیش روی اشتغال جوانان قرار گرفته است باید برداشته شود و در این مسیر اجرای طرح های مهارت آموزی در محیط کسب و کار می تواند کمک کار باشد.

سلیمانی دشتکی در ادامه به مشکلات افراد تحت پوشش و مددجویان استان پرداخت و تصریح کرد: باید به سمت توانمند سازی و مشارکت افراد مددجو در امورات اقتصادی  در قالب تشکیل تعاونی ها حرکت کنیم تا مادامی که روی پای خود بایستند و از این وضعیت حمایتی خارج شوند.

گفتنی است که در این نشست نمایندگان استان نیز به طرح خواسته ها و مطالبات استان پرداختند و در نهایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستورات لازم و قولهای مساعدی در زمینه رفع مشکلات صادر کرد.

درج دیدگاه