شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری

هفته دولت، هفته تکریم از خدمتگزاری صادقانه است

جزایری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ، طی پیامی، هفته دولت را فرصتی برای تکریم از خدمتگزاری صادقانه به مردم دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان جهارمحال و بختیاری: با آغاز هفته دولت و نزدیک شدن به روز بزرگداشت کارمند، مهندس جزایری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ، طی پیامی این روز را به همه کارمندان دولت و خدمتگزاران صدیق بخش‌های دولتی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفته دولت، هفته گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که دو اسوه بیاد ماندنی با روحیه خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی بودند و شایسته است همه ما چه در ارکان مدیریتی و چه بدنه کارشناسی، شخصیت، منش و اخلاق این دو شهید بزرگوار را سر لوحه کارها قرار دهیم.

با این وصف، هفته دولت را باید هفته تکریم و خدمتگزاری صادقانه دانست. هفته دولت امسال که بویژه از سوی رهبر معظم انقلاب، سال اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال- نام نهاده شده است فرصتی است برای ارایه گزارش عملکرد به آحاد جامعه که ولی نعمتان راستین انقلابهستند. بی تردید همسویی و مشارکت مردم در انتخاب برنامه‌ها و پروژه‌ها نتایج بسیار درخشانی خواهد داشت.

 

درج دیدگاه