چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:۵۰ هزار طرح برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حزییات طرح حمایتی دولت در حوزه اشتغال زایی را تبیین کرد. به گزارش تعاون آنلاین، دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بود؛ در این گفتگو که به منظور بررسی طرح حمایتی اشتغال زایی دولت جمهوری اسلامی ایران ترتیب داده شده بود، وزیر تعاون جزئیاتی از آن […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حزییات طرح حمایتی دولت در حوزه اشتغال زایی را تبیین کرد.

به گزارش تعاون آنلاین، دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بود؛ در این گفتگو که به منظور بررسی طرح حمایتی اشتغال زایی دولت جمهوری اسلامی ایران ترتیب داده شده بود، وزیر تعاون جزئیاتی از آن را بیان نمود.

ربیعی گفت : در حدود پنجاه هزار طرح در سامانه ثبت شده بود که پس از غربال به حدود ۸۱۰۰ طرح رسیده ایم که برای این طرح ها رقم ۱۲۰۰۰۰میلیارد ریال در نظر گرفته شده که بخشی از آن در سال جاری و مابقی در سال آینده جذب شده و از طریق بانک ها  در اختیار طرح ها قرار می گیرد.

البته در این راه صندوق های ضمانت، نظیر صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون نیز برای تامین وثایق و ارائه تضمینات در کنار صاحبان طرح قرار می گیرند که این امر ابتکار خوبی از جانب دولت بوده و بنا بر همین مورد، از هیات دولت درخواست داشته ایم تا با افزایش سرمایه این صندوق ها موافقت شود.

وی افزود : این طرح در استان های گیلان  زنجان، همدان ، اصفهان و اردبیل در مرحله نخست اجرا می شود و به ترتیب و با دقت عمل استان های دیگر نیز تحت پوشش قرار می گیرند تا اجرای آن منجر به اشتغال زایی مطلوب شود و در مراحل بعد، با توجه به نوع کسب و کار در هر استان، خود اصلاحی صورت گرفته تا طرح ها بتوانند از این ظرفیت بوجود آمده بهره برداری نمایند.

 

 

درج دیدگاه