سه شنبه, فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

فرماندار لاهیجان:

پرداخت بالغ بر ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات تعاونی های روستایی

تعاون آنلاین – فرماندار لاهیجان گفت: در راستای توانمندسازی اعضای تعاونی های روستایی شهرستان لاهیجان، بالغ بر ۷ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال پرداخت و منجر به ایجاد ۷۸ فرصت شغلی جدید شد.

سید محمد احمدی از پرداخت تسهیلات تعاونی های روستایی لاهیجان در دولت تدبیر و امید خبر داد و اظهار کرد:در راستای توانمندسازی اعضای تعاونی های روستایی شهرستان لاهیجان در سه سال گذشته دولت تدبیر و امید، بالغ بر ۷ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات داخلی،افزایش سرمایه صندوق روستایی ایرانیان و جذب تسهیلات تکلیفی و غیر تکلیفی و مشاغل خانگی پرداخت و منجر به ایجاد ۷۸ فرصت شغلی جدید شد.

فرماندار لاهیجان توزیع بیش از ۲۷ هزار لیتر سموم شیمیایی و توزیع ۳۴ هزار و ۵۰۰ تن آرد روستایی میان کشاورزان لاهیجانی را از دیگر اقدامات اداره تعاون روستایی شهرستان در سال های استقرار دولت یازدهم دانست.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه طی این سال ها تجهیز و استانداردسازی مراکز خرید و ایجاد مراکز عرضه و فروش در کنار بازسازی انبارهای تعاونی نیز اجرایی شد،گفت: ۳۸ هزار و ۵۰۰ تن خرید توافقی محصولات و ۲۰۰ تن خرید حمایتی محصولات از دیگر فعالیت های قابل اشاره تعاون روستایی شهرستان بوده است.

درج دیدگاه