جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

پیشنهاد تشکیل شرکت توسعه تعاون در بیرجند

پیشنهاد تشکیل شرکت توسعه تعاون در بیرجند

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه اتمام نمایشگاه بین‌المللی بیرجند در محل جدید امسال باید پیگیری شود تا شاهد افتتاح آن باشیم گفت: همچنین باید شرکت توسعه تعاون در شهرستان بیرجند تشکیل شود. به گزارش تعاون آنلاین، علی ناصری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار داشت: امسال برای حمایت از کالای ایرانی جلسات […]

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه اتمام نمایشگاه بین‌المللی بیرجند در محل جدید امسال باید پیگیری شود تا شاهد افتتاح آن باشیم گفت: همچنین باید شرکت توسعه تعاون در شهرستان بیرجند تشکیل شود.

به گزارش تعاون آنلاین، علی ناصری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار داشت: امسال برای حمایت از کالای ایرانی جلسات تسهیل و رفع موانع تولید با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از ابعادی که می‌تواند از تولید ملی و استانی حمایت کند خرید دستگاه‌های اجرایی از حوزه صنایع دستی است افزود: در ابتدا باید بدانیم چگونه در راستای تحقق آن عمل کنیم.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: حمایت از سرمایه گذار و تولیدکنندگان داخلی در ذیل حمایت از کالای ایرانی تعریف و  تسهیل در صدور مجوز و کمک‌های تسهیلاتی مقدمه‌ای برای حمایت از کالای ایرانی است.

ناصری با بیان اینکه تهیه استراتژی توسعه برای شهر بیرجند یکی از برنامه‌های امسال  است که باید دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به اهداف همکاری کنند افزود: مدیران باید با سیاست‌های کلی دولت برنامه‌ریزی کنند و با توجه به اعتبارات محدود باید برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که کمترین مشکل را در اجرای پروژه‌ها داشته باشیم.

وی بیان کرد: بیرجند به عنوان شهر تمیز مطرح شده که حفظ این عنوان نیاز به حمایت دارد و باید به سمت و سویی برویم که در سال جاری نیز بیرجند تمیزترین و زیباترین شهر کشور نامیده شود.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: بنیاد زائر استان قرار است مکان مناسبی در نزدیکی حرم رضوی برای اسکان زائران خراسان جنوبی احداث کند و تاکنون زمین تملک شده است و خیرانی اعلام آمادگی کردند و همه باید برای ساخت این زائرسرا که قدم خیری برای مردم استان است مشارکت کنند.

ناصری با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۲۹ میلیارد تومان در بیرجند تسهیلات اشتغال پرداخت شده که از محل آن یک هزار و ۴۵ شغل ایجاد شده است افزود: سال گذشته ۱۱۷ درصد تعهد اشتغال این شهرستان محقق شده است.

وی اظهار داشت: باید مدیران به خواسته‌های به حق مردم توجه کنند و بر اساس صداقت و کار کارشناسی به مردم خدمت کنند و توسعه استان  باید از مرکز شروع شود و اگر در مرکز استان دچار مشکل باشیم نخواهیم توانست به مردم و مسافران خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

فرماندار بیرجند گفت: اتمام نمایشگاه بین المللی استان در محل جدید امسال باید پیگیری شود تا شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه تعاون باید در شهرستان بیرجند تشکیل شود افزود: باید حداقل این تعاونی یک هزار و ۳۰۰ عضو داشته باشد و نیاز است مدیران دستگاه‌های اجرایی در تشکیل این تعاونی مشارکت کنند.

درج دیدگاه