پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

چند طرح در سامانه کارا در شهرستان زنجان ثبت شد؟

تعاونی دهیاران ظرفیت بسیار خوبی دارند و می‌توانند در بحث تسهیل اشتغال در روستاها با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همکاری لازم را داشته باشند. به گزارش تعاون آنلاین، رضا عسگری به ثبت‌نام در سامانه «کارا» اشاره کرد و افزود: هیچ اولویتی بالاتر از افزایش تولید و ایجاد اشتغال نیست و باید […]

تعاونی دهیاران ظرفیت بسیار خوبی دارند و می‌توانند در بحث تسهیل اشتغال در روستاها با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش تعاون آنلاین، رضا عسگری به ثبت‌نام در سامانه «کارا» اشاره کرد و افزود: هیچ اولویتی بالاتر از افزایش تولید و ایجاد اشتغال نیست و باید تمام مسئولین برای ایجاد اشتغال تلاش کنند.

وی به روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان زنجان اشاره کرد و اظهار کرد: در شهرستان زنجان باید از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال استفاده شود.

فرماندار زنجان از ثبت‌نام ۴۳۹ طرح اشتغال‌زایی در سامانه کارا در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۷۱ طرح مربوط به بخش کشاورزی است و متأسفانه تاکنون در شهرستان زنجان تا به امروز تسهیلات برای ایجاد اشتغال به خوبی پرداخت‌نشده است.

عسگری با بیان اینکه همه مسئولین باید برای رفع موانع تسهیلات تلاش کنند، افزود: باید برای ایجاد فضای کسب‌وکار در شهرستان زنجان از تمام فرصت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

فرماندار زنجان به توسعه اشتغال در روستاها تأکید کرد و افزود: در روستاها باید زیرساخت ایجاد اشتغال فراهم شود تا شاهد مهاجرت روستائیان به شهرها نباشیم و دولت نسبت به ایجاد اشتغال در روستا تاکید زیادی دارد.

عسگری افزود: تعاونی دهیاران ظرفیت بسیار خوبی دارند و می‌توانند در بحث تسهیل اشتغال در روستاها با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همکاری لازم را داشته باشند و تا زمانی که زیرساخت در روستاها ایجاد نشود نتیجه خوبی حاصل نمی‌شود.

درج دیدگاه