جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

چه تعداد قرارداد کارورزی در کرمانشاه منعقد شد

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-09-11 04:20:59Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com ٌa‎u ^

سهمیه تخصیصی به استان در طرح مهارت آموزی در محیط واقعی یک هزار و ۲۲۰ نفر است که تعداد واحد مهارت آموزی متقاضی ۲۶۳ و تعداد مهارت آموز جذب شده ۵۱۵ نفر بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۴۵۰ قرارداد کارورزی در کرمانشاه منعقد شده وتعداد ۵۱۵مهارت آموز جذب شده اند.

به گزارش تعاون آنلاین، حسن عزیزی اظهار داشت: سهمیه تخصیصی به استان در طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی هفت هزار و ۴۲۵ نفر بوده که در این میان ۸۷۷ واحد پذیرنده کارورز و هشت هزار و ۲۲۴ کارورز واجد شرایط در سامانه مذکور ثبت نام کردند که در نهایت ۴۵۰ قرارداد منعقد شده است.

وی افزود: سهمیه تخصیصی به استان در طرح مهارت آموزی در محیط واقعی یک هزار و ۲۲۰ نفر است که تعداد واحد مهارت آموزی متقاضی ۲۶۳ و تعداد مهارت آموز جذب شده ۵۱۵ نفر بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تعداد کارورزها بیشتر از سهمیه ثبت نام کردند اما آمار واحدهای پذیرنده کم است در حالی که در این طرح حقوقها به موقع به کارورزان پرداخت می شود اما متاسفانه واحدهای فعال عمدتا در این طرح ثبت نام نکرده اند.

درج دیدگاه