جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

پیش‌بینی فرصت‌های شغلی استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۲ طرح با پیش‌بینی ۹۲۶ فرصت شغلی به بانک‌های عامل کهگیلویه وبویراحمد معرفی شدند. به گزارش تعاون آنلاین، پروانه نیک مرام با پیش‌بینی ایجاد ۹۲۶ فرصت شغلی در استان به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد و افزود: به منظور اجرای […]

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۲ طرح با پیش‌بینی ۹۲۶ فرصت شغلی به بانک‌های عامل کهگیلویه وبویراحمد معرفی شدند.

به گزارش تعاون آنلاین، پروانه نیک مرام با پیش‌بینی ایجاد ۹۲۶ فرصت شغلی در استان به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد و افزود: به منظور اجرای آیین نامه ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری هزارو ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات با سود ۶ درصد و با مشارکت بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی به استان اختصاص یافت که در مرحله اول ۵۳۴ میلیارد ریال ابلاغ شد.

وی ادامه داد: سال گذشته از مجموع ۲۸۸ طرح اقتصادی متقاضی تسهیلات، ۱۹۴ مورد با ۶۵۵ میلیارد ریال تسهیلات (معادل ۱۲۲ درصد تسهیلات ابلاغی به استان) و پیش بینی هزار و ۴۰۱ فرصت شغلی تصویب و به بانک‌ها ارسال شد که در حال پرداخت هستند.

درج دیدگاه