جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

آذر ماه سال جاری همایش ” مدرسه تعاونی، اقتصاد مشارکتی ” برگزار خواهد شد.

مدرسه تعاونی اقتصاد مشارکتی تعاون اخبار تعاون
مدرسه تعاونی اقتصاد مشارکتی تعاون اخبار تعاون

به گزارش تعاون آنلاین،  همایش «مدرسه تعاونی، اقتصاد مشارکتی»، به منظور بررسی و همفکری درباره اجرای تفاهم نامه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت اموزش و پرورش برگزار خواهد شد. به گفته روابط عمومی این همایش تعاونی محور، ترویج گفتمان تعاونی با محوریت مدارس تعاونی، ایجاد تعامل پیرامون گسترش تعاونی های اموزشی […]

به گزارش تعاون آنلاین،  همایش «مدرسه تعاونی، اقتصاد مشارکتی»، به منظور بررسی و همفکری درباره اجرای تفاهم نامه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت اموزش و پرورش برگزار خواهد شد. به گفته روابط عمومی این همایش تعاونی محور، ترویج گفتمان تعاونی با محوریت مدارس تعاونی، ایجاد تعامل پیرامون گسترش تعاونی های اموزشی و تلاش برای جلب مشارکت نهاد های دولتی و غیر دولتی از دیگر اهداف این همایش است.

 

پیام رییس و دبیر همایش «مدرسه تعاونی، اقتصاد مشارکتی»

 

آناهیتا اصلاح پذیر- رئیس همایش «مدرسه تعاونی، اقتصاد مشارکتی»

ما باور داریم فرهنگ مشارکت و جامعه مداری راهگشایی بسیاری از معضلات دنیای کنونی است و چشم اندازی روشن برای جهان پیشرو ترسیم می کند. «مدرسه تعاونی» در بستر اقتصاد مشارکتی راهی است به سوی تربیت انسان های صاحب نظر و اراده که در یک میدان واقعی فردا را امروز تمرین می کنند. آموزش انسان مدار در بستری محقق می شود که تمام فرآیندهای مدرسه داری، از ساختار اقتصادی تا آموزش و یادگیری، همه و همه، بر ارزشهای انسانی استوار شده باشد. اما باور داریم ساختار تعاونی بهترین قالب برای محقق شدن این ارزشهاست. مخاطبان همایش «مدرسه تعاونی، اقتصاد مشارکتی‌» تمام کسانی هستند که به کار مشارکتی و مستمر باور دارند. صد البته صاحبان اصلی زمین «مدرسه تعاونی» آموزگاران، دانش اموزان واولیای آنان اند. همراه ما باشید در اولین همایش «مدرسه تعاونی، اقتصاد مشارکتی»

 

آذر تشکر – دبیرعلمی همایش «مدرسه تعاونی، اقتصاد مشارکتی»

اگر قرار باشد جامعه دست بر زانوی خویش گیرد، مدرسه به گواهی بسیار، معتبرترین نقطهٔ آغاز است؛ اما پرسش مهم این است که در شرایط اجتماعی اقتصادی امروز، مدرسه چگونه می تواند هم کانون اعتلای شان انسانی دست اندرکارانش باشد و هم به کار ویژه خود یعنی کمک به رشد شهروندان جامعه محور همت گمارد؟ سؤالی که قصد داریم در همایش «مدرسه تعاونی، اقتصاد مشارکتی »به آن بپردازیم. ایده «مدرسه تعاونی » به عنوان محور اصلی این همایش، پیشنهاد سازمان کار روشنی دارد و از این رو بر میدانی واقعی و عینی استوار است و قابلیت آن را دارد که در آینده به تغییر مسیر مهمی بی‌انجامد؛ تغییر مسیری که گروه بزرگی از مردمان این جامعه یعنی معلمان و دانش آموزان و والدین از آن منتفع شوند و نیز راهی باشد برای بازیابی قدرتهای جمعی!

درج دیدگاه