شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

آغاز توزیع دومین دوره سبد کالا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی مددجویان استان ایلام خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی مددجویان استان ایلام خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، شکراله شیرخانی اظهار داشت: دومین دوره طرح توزیع سبد کالا برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از ۲۷ شهریور ماه جاری به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح برای خانوارهای یک نفره ۴۰۰ هزار ریال، ۲ نفره ۸۰۰ هزار ریال، سه نفره یک میلیون ریال، چهار نفره یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال، پنج نفره یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و ۶ نفره و بالاتر یک میلیون و ۴۵۰ هزار ریال در محدوده زمانی دریافت کالا واریز می شود.

شیرخانی یادآور شد: مشمولین این طرح می‌توانند همانند دوره‌های گذشته به فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح از جمله فرهنگیان، افق کوروش، اتکا، اسکاد، رفاه، سپه، امکان، شهروند، تعاون روستایی و تعاونی مصرف محلی مراجعه کنند. مبلغ شارژ کارت مشمولین با توجه به دوره‌های گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

گفتنی است شماره کارت مربوط به مشمولین کمیته امداد امام خمینی (ره) تا اطلاع ثانوی همان شماره کارت یارانه بگیری سابق سرپرستان خانوار است. به گفته وی طرح توزیع بسته‌های حمایت غذایی از تیر ماه سال ۱۳۹۳ در دولت تدبیر وامید به منظور حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

درج دیدگاه