جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

آغاز ثبت‌نام از کارآفرینان برتر

ثبت‌نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قزوین در سال ۱۳۹۶ آغازشد.

ناصر شفیع‌آبادی، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از آغاز ثبت‌نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قزوین در سال ۱۳۹۶ خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، ناصر شفیع‌آبادی هدف از برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصأ جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم‌سازی کشور و سایر موارد عنوان کرد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه استان قزوین با اعلام تاریخ ثبت‌نام در این جشنواره، بیان کرد: ثبت‌نام از روز شنبه مورخ ۱۱ شهریورماه سال جاری آغاز و تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۱۱ مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی اعلام نمود: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می‌توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمایند.

وی یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین واقع در قزوین، میدان شهید حسن‌پور، مجتمع ادارات، مقابل دانشگاه پیام‌نور، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، طبقه دوم، مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۳۳۳۷۷۲۰۲ -۰۲۸ داخلی ۱۹۷، سرپرست اداره کارآفرینی، آقای میرزایی تماس بگیرند.

شفیع‌آبادی خاطرنشان کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و پس از بررسی کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

وی در خصوص اهمیت فعالیت‌های کارآفرینان در توسعه اشتغال و رونق تولید در کشور بر این مطلب تأکید کرد که کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول بوده و با تشخیص فرصت‌ها، ارزش‌آفرینی می‌کنند، و اظهار نمود:  کارآفرینان با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر برای کسب و کار و پویایی برای اشتغال و اقتصاد کشور را به همراه می‌آورند.

 

درج دیدگاه