جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

آیا تسهیلات اشتغال فراگیر پرداخت می شود؟

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: ۳۸ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در محلات پرداخت شد.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: ۳۸ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در محلات پرداخت شد.

به گزارش تعاون آنلاین، علی حسن زاده افزود: این میزان تسهیلات برای اجرای ۲۱ طرح در بخش اشتغال پایدار روستایی و یک طرح در بخش اشتغال فراگیر پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: در بخش اشتغال پایدار روستایی ۳۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده که با دریافت تسهیلات و اجرای طرح ها ۶۰ فرصت شغلی پایدار در این شهرستان فراهم شده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: بیشترین تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط پست بانک به تعداد ۱۱ طرح به میزان ۳۱ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال و توسعه تعاون با سه طرح به میزان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

حسن زاده بیان کرد: پرداخت تسهیلات در ۲ بخش اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی در مجموع ۶۶ فرصت شغلی جدید فراهم کرده است.

وی گفت: ۹۲ طرح اشتغال فراگیر و روستایی در این شهرستان بررسی و مصوب شده و در سامانه کارا به ثبت رسیده و در مجموع برای این طرح ها ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مصوب شده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات افزود: اعتبار تخصیصی این شهرستان در بخش اشتغال فراگیر ۱۱۶ میلیارد ریال است که ۲ برابر مبلغ تخصیصی طرح به بانک معرفی شده و محدودیت پرداختی وجود ندارد. ۲۶ میلیارد ریال نیز برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی به این شهرستان تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: محلات با نرخ بیکاری هشت و یک دهم درصد، رتبه ششم استان مرکزی را به خود اختصاص داده اما از نظر تعداد دانش آموخته جویای کار در جایگاه سوم است.

درج دیدگاه