چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

آینده سازی از طریق جوانان تعاونگر

یک عضو پژوهشگر تعاونی فرهنگی راه رشد درباره روند برگزاری کمیته جوانان ICA که از ۵ تا ۸ آذر ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود گفت: کمیته جوانان ICA که کمیته‌ای تازه تاسیس است، هدفش سرمایه‌گذاری در بخش جوانان و تعاونی‌ها و رفع چالشهای پیش روی جوانان در بخش تعاون است.

یک عضو پژوهشگر تعاونی فرهنگی راه رشد درباره روند برگزاری کمیته جوانان ICA که از ۵ تا ۸ آذر ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود گفت: کمیته جوانان ICA  که کمیته‌ای تازه تاسیس است، هدفش سرمایه‌گذاری در بخش جوانان و تعاونی‌ها و رفع چالشهای پیش روی جوانان در بخش تعاون است.

فرشید یوسفی در گفت و گو با تعاون آنلاین افزود: این کمیته درنظر دارد تا مشکلاتی که جوانان برای تشکیل تعاونی دارند برطرف و شرایط مناسب و بهتری برای اشتغال و کسب و کار آنها فراهم کند. امروز بیشتر تکنولوژی‌هایی که در کل جهان ایجاد می‌شود توسط جوانان صورت می گیرد و جوانان می‌توانند در فضای آی تی و تکنولوژی روز فعالیت داشته باشند؛ لذا تشکیل کمیته جوانان از این نظر اهمیت دارد که می‌تواند موضوع بیکاری و اشتغال در جهان را با هم افزایی و روحیه مشارکت حل کند.

گفتنی است سیزدهمین نشست اتحادیه جهانی تعاون (ICA) در بخش آسیا و اقیانوسیه به میزبانی ایران پنجم تا نهم آذرماه در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار خواهد شد که پنجم و ششم پنل های تخصصی تشکیل می شود و روز هفتم افتتاحیه این نشست خواهد بود. همچنین پنجشنبه اختتامیه این نشست برگزار می شود.

درج دیدگاه