چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

ابلاغ اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی سال۹۷

در سال گذشته اعتبار استان گلستان در مشاغل خانگی ۱۹۲ میلیارد ریال بود که تا کنون بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده و مابقی طرح ها در فرایند پذیرش و پرداخت تسهیلات است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اختصاص اعتبار جدید ویژه مشاغل خانگی در سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش تعاون انلاین، موسی بی باک در جمع نمایندگان رسانه های گروهی اعلام کرد: اعتبارات ویژه تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی استان در سال ۹۷ به مبلغ ۲۸۷ میلیارد ریال ابلاغ شد.
وی افزود: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و در جهت توسعه مشاغل خانگی در استان مبلغ ۲۸۷ میلیارد ریال تسهیلات در سال ۹۷ اختصاص یافته است که این تسهیلات توسط بانک های ملی، صادرات، تجارت و رفاه کارگران پرداخت خواهد شد.
بی باک تصریح کرد: این تسهیلات به متقاضیانی که در زمینه کارآفرینی و طرح های پشتیبان و همچنین افراد مستقل که طرح هایشان همسو و منطبق با ظرفیت های استان و اولویت های اشتغال بوده و مورد تایید دستگاه های ذیربط باشد و نیز توجیه اقتصادی و فنی لازم را داشته باشند پرداخت خواهد شد.
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: هدف ما پایدار کردن مشاغل خانگی و ساماندهی و هدفمند نمودن آن هاست.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال گذشته اعتبار استان گلستان در مشاغل خانگی ۱۹۲ میلیارد ریال بود که تا کنون بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده و مابقی طرح ها در فرایند پذیرش و پرداخت تسهیلات است.

درج دیدگاه