پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جشنواره تعاونی های برتر

ارتقای جایگاه تعاون

موسوی لارگانی

سیدناصر موسوی لارگانی عصر دوشنبه افزود: این منصفانه نیست که کار یکصد تعاونی برتر نادیده گرفته شود و یک تعاونی شکست خورده را به رخ بکشیم ودرباره آن بزرگ نمایی کنیم. نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی لازمه توسعه اشتغال های مولد، افزایش تولید ملی، افزایش صادرات غیرنفتی و رشد و شکوفایی اقتصاد را […]

سیدناصر موسوی لارگانی عصر دوشنبه افزود: این منصفانه نیست که کار یکصد تعاونی برتر نادیده گرفته شود و یک تعاونی شکست خورده را به رخ بکشیم ودرباره آن بزرگ نمایی کنیم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی لازمه توسعه اشتغال های مولد، افزایش تولید ملی، افزایش صادرات غیرنفتی و رشد و شکوفایی اقتصاد را توجه بیشتر به تعاون دانست.
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان ارتقای جایگاه معاونت تعاون و مدیران تعاون استان ها را خواستار شد و اشتغال و تعاون را موضوع های مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب معرفی کرد.
وی به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس اتاق تعاون ایران، نمایندگان مردم سلسله و دلفان، شیراز، زنجان و اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران کل این وزارتخانه و تعاونگران در آیین دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر حضور داشتند.
در این گردهمایی از ٣٢تعاونی و یک اتاق تعاون برتر کشور از میان ٧٠٠تعاونی منتخب قدردانی شد.
تجلیل از سه همکار استانی به عنوان نمایندگان سطوح اجرایی وزارت تعاون، یک مدیر بانک توسعه تعاون و یک نفر از همکاران ستادی نیز در برنامه بود.

درج دیدگاه