جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

اردبیلی‌ها چقدر تسهیلات اشتغال روستایی گرفتند؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در بیست و سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال از پرداخت هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و بیش از سهمیه ابلاغی این استان خبر داد. به گزارش تعاون آنلاین، قاسم رحیمی در بیست و سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که با حضور استاندار […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در بیست و سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال از پرداخت هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و بیش از سهمیه ابلاغی این استان خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، قاسم رحیمی در بیست و سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که با حضور استاندار معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های این استان تشکیل شد گزارش تکمیلی از وضیعت اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی ارائه داد.

وی گفت: مرحله نخست جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در حال اتمام است.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه ابلاغی به استان اردبیل از محل طرح اشتغال پایدار روستایی در مرحله نخست این طرح یک هزار ۲۴۰ میلیارد ریال بود که با توجه به تخصیص کامل منابع منتظر جذب مرحله دوم این تسهیلات هستیم.

دبیر کارگروه اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون طرح های اشتغالزای روستایی از مبلغ  یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بهرمند شده اند که این مقدار بیش از سهمیه ابلاغی استان است.

وی در ادامه افزود: از محل طرح اشتغال فراگیر مبلغ ۷۰۵ میلیارد ریال نیز به طرح های اشتغال زا در این حوزه پرداخت شده است.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل گفت: از سوری معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی مکاتبات لازم جهت جذب ۵۰ درصد باقی مانده تسهیلات اشتغال روستایی به رئیس جمهور انجام شده و قرار است ۵۰ درصد باقیمانده تسهیلات  اشتغال روستایی نیز پرداخت شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری تخصیص مرحله دوم تسهیلات از محل این طرح، نیاز به جذب و پرداخت کامل تسهیلات به طرح های اشتغالزا در مرحله اول است و آن دسته از استان هایی که نتوانسته اند این اعتبار را پرداخت کنند، این مبلغ به سایر استان ها تخصیص داده می شود.

درج دیدگاه