پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

استارت آپ ها باعث رشد صنعت می شوند

رحمانی: یکی از محورهای هفت گانه وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده از فناوری و نفوذ شرکت های دانش بنیان در صنایع ما است که در غالب چند برنامه پیگیر آن هستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت رویکرد «نوآوری باز» در برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان را بسیار سودمند توصیف کرد .

به گزارش تعاون آنلاین، رضا رحمانی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان حضور بیشتر استارت آپ ها در نمایشگاه های ایران را یکی از مولفه های رویکرد «نوآوری باز» دانست و افزود: حضور استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان از الزامات رشد صنایع ما محسوب می شود و هفته قبل نیز نمایشگاه توانمندی های ساخت داخل را داشتیم که توسعه پیوند شرکت های دانش بنیان با همه صنایع را در آن شاهد بودیم .

مشکل همه واحدهای تولیدی را حل کردیم و واحد بحرانی نداریم

وزیر صمت اعلام کرد: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نیز ۴۰ استارت آپ حضور دارند و موجب توسعه جهشی این بخش خواهد بود و افزایش سطح کیفی محصولات این صنعت را هم به دنبال خواهد داشت .

رحمانی یادآور شد: یکی از محورهای هفت گانه وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده از فناوری و نفوذ شرکت های دانش بنیان در صنایع ما است که در غالب چند برنامه پیگیر آن هستیم .

وی همچنین از همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت علوم و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان در صنایع خبر داد .

 

درج دیدگاه