پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

استان سمنان چقدر به تعهدات اشتغالی خود عمل کرده است؟

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: دستگاه های اجرایی استان امسال ایجاد ۱۰ هزار و ۶۴۸ شغل را متعهد شدند که تاکنون ۴۲ درصد آن محقق شده است.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: دستگاه های اجرایی استان امسال ایجاد ۱۰ هزار و ۶۴۸ شغل را متعهد شدند که تاکنون ۴۲ درصد آن محقق شده است.

به گزارش تعاون آنلاین ؛ اسماعیل غنیان شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان سمنان که به منظور بررسی وضعیت اشتغال شرق استان در فرمانداری ویژه شاهرود برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هم استان سمنان ۱۱۲ میلیارد ریال سهمیه دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون یکهزار و ۵۳۱ طرح به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان دریافت شده و یکهزار و ۳۶۵ طرح به بانک ها فرستاده شده است.

غنیان با یادآوری اینکه ۳۶.۵ درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده ، ابراز داشت: بیشترین پرداختی با ۲۵۹ طرح به ارزش ۱۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال متعلق به شاهرود است.

وی با بیان اینکه شاهرود و میامی نیمی از سهمیه مشاغل خانگی را به خود اختصاص داده اند ، تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و بهزیستی نیز رقم های قابل توجهی برای ایجاد اشتغال دراختیار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه این استان بر اساس تسهیلات مصوب شده اشتغال روستایی و عشایر رتبه ۲ کشوری و بر اساس قراردادهای منعقد شده رتبه چهارم را از آن خود کرده ، یادآور شد: نسبت قراردادهای منعقد شده به سهمیه در شاهرود ۱۰۸ درصد بوده و ۲۶.۵ درصد رقم پرداختی استان را شامل می شود.

غنیان اضافه کرد: شهرستان میامی نیز با پرداخت ۴۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال، هشت درصد قراردادهای استان را به خود اختصاص داده است.

 

درج دیدگاه