جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

اصفهانی‌ها چقدر تسهیلات مشاغل خانگی گرفتند؟

افزایش 4 برابری تسهیلات مشاغل خانگی

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: از سال ۱۳۹۶ تاکنون بالغ بر ۳۹۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی در استان اصفهان پرداخت شده است. به گزارش تعاون‌آنلاین، سید کمال الدین میرهادی با اعلام این خبر افزود: از سال ۱۳۹۶ تاکنون بالغ بر ۵ هزار […]

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: از سال ۱۳۹۶ تاکنون بالغ بر ۳۹۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی در استان اصفهان پرداخت شده است.

به گزارش تعاون‌آنلاین، سید کمال الدین میرهادی با اعلام این خبر افزود: از سال ۱۳۹۶ تاکنون بالغ بر ۵ هزار و ۸۰۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان اصفهان صادر شده که از این تعداد حدود ۱هزار و ۱۸۸ مجوز مشاغل خانگی مربوط به افراد پشتیبان خانگی است.

وی اضافه کرد: با استناد به الگوی توسعه مشاغل خانگی و نیز لزوم توجه به شناسایی و الویت طرح های پشتیبان خانگی در استان، تعداد مجوز پشتیبان خانگی صادر شده در سالهای ۹۶ و ۹۷ نسبت به سال های۹۰ تا ۹۵، ۵۵۲ درصد رشد داشته است.

میرهادی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مناسب اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بانک های عامل بویژه کشاورزی و ملی در استان اظهار داشت: تا کنون افزون بر ۲۵ جلسه ستادی به منظور بررسی و تصویب طرح های متقاضیان پشتیبان خانگی در استان تشکیل شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: کمیته نظارت بر طرح های مشاغل خانگی متشکل از نماینده استانداری، دستگاه های اجرایی و این اداره کل به منظور ارزیابی عملکرد شهرستان ها درطرح الگوی توسعه مشاغل خانگی نسبت به بازدید های میدانی در سطح شهرستان ها اقدام می نمایند.

درج دیدگاه