پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

اصلاح الگوی مصرف منجر به تثبیت اشتغال می شود

تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن راهبرد های ایشان بی تردید بخش اعظم مشکلات اقتصادی فعلی را حل و فصل نموده و راه را برای دستیابی به رشد اقتصادی و اشتغال مولد و پایدار هموار می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن راهبرد های ایشان بی تردید بخش اعظم مشکلات اقتصادی فعلی را حل و فصل نموده و راه را برای دستیابی به رشد اقتصادی و اشتغال مولد و پایدار هموار می کند.

به گزارش تعاون آنلاین، محمد سنجری در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکلات کارگری استان گفت: مقام معظم رهبری سال جدید را به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری نموده اند که نشان دهنده دغدغه و توجه ویژه ایشان به مسائل اقتصادی کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود : اصلاح الگوی مصرف جامعه و ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی بدون شک اثر بسزایی در تثبیت اشتغال فعلی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار خواهد داشت زیرا با مصرف کالای تولید شده توسط کارگران ایرانی نه تنها بخش اعظم مشکلات اقتصادی مرتفع می شود بلکه زمینه و بستر مناسب به منظور ایجاد فضای سالم رقابتی نیز مهیا شده و کیفیت محصولات نیز به موازات کمیت ارتقاء می یابد.

سنجری ادامه داد: تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن راهبرد های ایشان بی تردید بخش اعظم مشکلات اقتصادی فعلی را حل و فصل نموده و راه را برای دستیابی به رشد اقتصادی و اشتغال مولد و پایدار هموار می کند.

وی در ادامه افزود: کلیه شاخص ها و برنامه های عملیاتی دستگاه های اجرایی می بایست با محوریت شعار سال تدوین و اجرا شود، در حال حاضر دولت دوازدهم دو رویکرد را بصورت جدی دنبال می کند؛ ایجاد، توسعه و تقویت اشتغال پایدار ( که بسترهای آن در سال گذشته در قالب ابلاغ بسته فراگیر اشتغال فراهم آمده و عملیاتی شدن آن در سال جدید با جدیت پی گیری می گردد ) و رفع فقر و کاهش فاصله طبقاتی که یکی از مهمترین نیازهای فعلی جامعه ماست .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تاکید کرد: در سال جدید همه ما وظیفه سنگینی را به عهده داریم. جامعه کار و تلاش نیازمند حمایت، نشاط و امید به آینده است و هفته گرامیداشت کار و کارگر فرصت مناسبی را برای تکریم و قدردانی از این قشر زحمتکش در اختیار ما قرار می دهد .

مهندس سنجری با اشاره به لزوم استفاده از کلیه ظرفیت ها در چهارچوب قانون اضافه کرد: کلیه برنامه ها می بایست در چهارچوب قانون و با رعایت کلیه موازین قانونی تدوین و اجرا شود تا از هر گونه انحراف و دلخوری احتمالی ممانعت به عمل آید . قانون روشنگر راه ماست و حرکت در مسیر ضوابط قانونی ما را در کوتاهترین زمان ممکن به مقصود خواهد رساند .

درج دیدگاه