جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

با حضور حجت‌الله میرزایی، معاون وزیر تعاون:

افتتاح بنیاد خیریه به یاد برسام

حجت‌الله میرزایی
حجت‌الله میرزایی

معاون اقتصادی وزیر کار در مراسم یادبود برسام جوانبخت در روستای گشنیزجان استان چهارمحال و بختیاری که از وی به عنوان کوچکترین عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی یاد می‌شود، خبر از تأسیس بنیاد خیریه کودکان برسام داد و بیان کرد: این بنیاد با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل، دارای سوء تغذیه و کودکان بی‌سرپرست و بد‌ سرپرست ایجاد خواهد شد.

حجت‌الله میرزایی ضمن ابلاغ پیام تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خانواده داغدیده برسام جوانبخت، اظهار کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، جوانان و نوجوانان در کنار پدر و مادر خود در ایجاد مشارکت حداکثری نقش‌آفرینی کردند و در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کنار والدین خود شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری داشتند. در زمان رأی‌گیری نیز بسیاری از رأی‌اولی‌ها، آرای خود را به حسن روحانی دادند.

برسام جوانبخت با ۶ سال سن کوچکترین عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در چهارمحال و بختیاری بود که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه امسال در مقابل ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان این استان بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد و در روستای گشنیزجان به خاک سپرده شد.

در این آیین جمعی نمایندگان ادوار چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران این استان و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا حضور داشتند.

 

درج دیدگاه