پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

اقتصاد مقاومتی راه اصلی عبور از بحران‌های اقتصادی

سال گذشته ایجاد بیش از ۲۷ هزار فرصت شغلی در بخش های مختلف اقتصادی استان زنجان اعم از اشتغال خرد و حمایتی هدفگذاری شده بود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: شرایط کنونی کشور ما را برآن می دارد بیش از پیش همدل تر و متحدتر عمل کنیم و با صبر، پایداری و پایمردی به رفع نقاط ضعف بپردازیم.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی امروز در جمع خبرنگاران تلاش برای مقاوم سازی اقتصاد را امر مهم و حیاتی خواند و افزود: با وجود پی گیری های چند ساله و موفقیت های به دست آمده، هنوز در رسیدن به نقطه مطلوب در این زمینه فاصله داریم.

وی نظارت دقیق و به موقع، به ویژه نظارت میدانی بر فضای کسب و کار را وظیفه ذاتی مدیران بر شمرد و ادامه داد: تکیه بر خرد جمعی، مشارکت عمومی، رعایت دقیق قوانین و اجرای برنامه های راهبردی ضامن موفقیت در اداره امور است.

یوسفی با بیان این که اعتماد مردم سرمایه بزرگ اجتماعی است، اظهار داشت: پاسخگویی از وظایف اولیه و اساسی دستگاه های اجرایی است و در این زمینه باید از ابزارها و ظرفیت هایی که در دولت الکترونیک تعریف شده است استفاده کنیم تا مخاطبان مجبور نشوند برای هر کاری مراجعه حضوری داشته باشند.

وی به ضرورت توجه به کیفیت و ثمربخشی فعالیت ها و اقدامات تاکید کرد و گفت: باید برای ارتقای کیفیت کار و بهبود روش ها از طرح ها و افکار نو استفاده کرد تا با کمترین هزینه و به دور از آسیب ها، عملکردی مطلوب داشته باشیم.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته با وجود تحقق نیافتن مطلوب طرح های موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۹۰ درصد اهداف تعیین شده در حوزه اشتغال این استان محقق شد. سال گذشته ایجاد بیش از ۲۷ هزار فرصت شغلی در بخش های مختلف اقتصادی استان زنجان اعم از اشتغال خرد و حمایتی هدفگذاری شده بود.

درج دیدگاه