شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

اقدامات سازمان تعاون روستایی به تولید کنندگان روستایی

هدف از توزیع سوخت، حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان شده است.

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه امسال بیش از ۳۲ هزار و ۸۳۷ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفید در روستاهای قزوین توزیع شد.

به گزارش تعاون آنلاین، محمود محمودی امروز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در این مدت همچنین ۲۷۶ هزار و ۵۴۰ کیلو گاز بین بهره ‌برداران و تولیدکنندگان روستایی استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی توزیع شده است.

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

محمودی با اشاره به فعالیت ۱۳۳ فروشگاه تعاون روستایی در استان، تصریح کرد: یکی از پتانسیل های بالقوه تعاونی های روستایی وجود شبکه فروشگاهی گسترده در کلیه نقاط روستایی استان است که کار ارائه خدمات مورد نیاز در روستاها را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان میزان مصرف مواد سوختی در سطح روستاها افزایش یافته و به تبع آن میزان توزیع سوخت نیز افزایش خواهد یافت، افزود: شبکه تعاون روستایی با گستردگی قابل توجه در سطح استان سبب شتاب بخشیدن به خدمت رسانی در سطح روستاها می شود.

این مسئول بیان کرد: در این مدت ۳۰ هزار و ۲۱۳ میلیون ریال تامین متمرکز کالا از طریق اتحادیه استان صورت گرفته و ۱۵۵ هزار و ۷۸۴ میلیون ریال ارزش کالاهای فروش رفته از طریق فروشگاه های تعاونی روستایی بوده است.

درج دیدگاه