سه شنبه, اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳

امسال چه تعداد تعاونی ثبت شد؟

بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمار ثبتی تعاون در فروردین ماه ۹۸ تعداد ۱۱۳ شرکت تعاونی در این ماه ثبت و تشکیل شده است. بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمار ثبتی تعاون در فروردین ماه ۹۸ تعداد ۱۱۳ شرکت تعاونی در این ماه ثبت و تشکیل شده است که […]

بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمار ثبتی تعاون در فروردین ماه ۹۸ تعداد ۱۱۳ شرکت تعاونی در این ماه ثبت و تشکیل شده است.

بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمار ثبتی تعاون در فروردین ماه ۹۸ تعداد ۱۱۳ شرکت تعاونی در این ماه ثبت و تشکیل شده است که وضعیت فعالیت آنان در حال بهره برداری و یا در دست اجرا است.

تعداد کل اعضای تعاونی‌های مذکور ۱۶۰۶ نفر و تعداد شاغلین  ۱۳۹۶نفر و سرمایه اولیه حدود ۲۱ میلیارد ریال میباشد متوسط تعداد اعضا و شاغل مربوط به این تعاونی‌ها به ترتیب۱۴ و ۱۲نفر می باشد.

بیشترین تعداد تعاونی تشکیل و ثبت شده به استان های خراسان رضوی ۲۷ تعاونی و بوشهر۹ تعاونی تعلق دارد. بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده در فعالیت های کشاورزی و صنعتی به ترتیب با ۴۱ و ۲۱ واحد می‌باشند. تعاونی‌های دارای فعالیت سایر فعالیت های خدمات عمومی و اجتماعی و کشاورزی به ترتیب با ۴۷۸ و ۴۵۴ نفر دارای بیشترین اعضا می باشد.

همچنین بیشترین شاغل مربوط به تعاونی های دارای فعالیت صنعت و کشاورزی به ترتیب با ۴۱۷ و ۳۴۲ می‌باشد.

مقایسه عملکرد ماه فروردین ۹۸ نسبت به  اسفند ۹۷

تعداد تعاونی های ثبت شده در فروردین ماه سال جاری ۱۱۳ واحد در مقایسه با ماه گذشته ۳۸۱ واحد کاهشی معادل ۷۰ درصد دارد. تعداد اعضا کاهش معادل ۷۱ درصد و تعداد فرصت شغلی کاهش معادل ۷۶ درصد را به همراه دارند.

13980207162326424172872710

13980207162358596172872810