جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با چه کسانی است؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه تخصصی اشتغال کردستان گفت: تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان در قالب ۲ هزار و ۴۴۰ طرح توجیهی با پیش بینی اشتغال مستقیم بیش از ۴۳۰۰ نفر پرداخت شده است. به گزارش تعاون انلاین، برهان صلواتی در یازدهمین نشست تخصصی کارگروه اشتغال کردستان که با دستور کار بررسی […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه تخصصی اشتغال کردستان گفت: تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان در قالب ۲ هزار و ۴۴۰ طرح توجیهی با پیش بینی اشتغال مستقیم بیش از ۴۳۰۰ نفر پرداخت شده است.

به گزارش تعاون انلاین، برهان صلواتی در یازدهمین نشست تخصصی کارگروه اشتغال کردستان که با دستور کار بررسی میزان اعتبارات پرداختی به طرح های اشتغالزایی برگزار شد، گفت: تا این لحظه یکهزار و ۱۵۸ طرح معادل ۴۹ درصد کل اعتبارات پرداخت شده در حوزه اشتعال پایدار روستایی، به بهره برداری کامل رسیده است و این نشان از تلاش شبانه روزی مجموعه ادارات و بانک های عضو کارگروه دارد.

صلواتی در حوزه اعتبارات مربوط به اشتغال فراگیر استان اظهار کرد: ۴۰ میلیارد تومان در این حوزه به متقاضیان پرداخت شده که یکهزار و ۳۸۶ فرصت شغلی را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه تخصصی اشتغال کردستان در ادامه به تسهیلات پرداخت شده در زمینه مشاغل خانگی در استان اشاره کرد و گفت: از سهم ۲۰ میلیارد تومانی سال جاری استان در  حوزه مشاغل خانگی، ۱۱ میلیارد تومان تخصیص داده شد که از میزان تخصیصی نیز تا امروز ۴ میلیارد و ۷۳۳ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

صلواتی یادآور شد: اولویت ما در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، پشتیبان هاست چرا که تجربه سال های گذشته نشان داده پرداخت تسهیلات به افراد و غیر پشتیبان ها در بیشتر موارد منجر به نتیجه نشده است.

درج دیدگاه