پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

ایجاد اشتغال برای سه هزار جوان جویای کار

این طرح ها به تازگی در کارگروههای ملی، استانی و شهرستانی در حوزه جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان ، صنعت معدن و میراث فرهنگی و گردشگری است. اجرای این طرحها می تواند برای حدود سه هزار نفر از جوانان این شهرستان اشتغال ایجاد کند.

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های اشتغال فراگیر و روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش تعاون آنلاین، بهنام بهداروند افزود: این طرح ها به تازگی در کارگروههای ملی، استانی و شهرستانی در حوزه جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان ، صنعت معدن و میراث فرهنگی و گردشگری است. اجرای این طرحها می تواند برای حدود سه هزار نفر از جوانان این شهرستان اشتغال ایجاد کند.

وی گفت: این تسهیلات با هدف حمایت از بخش تولید‌ شهرستان و اشتغال فراگیر در قالب تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد و در حوزه روستایی با نرخ ۴ الی ۶ درصد و دوره تنفس سه ساله است.

بهداروند اضافه کرد: هم اینک طرح های اشتغال روستایی شهرستان فردیس به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۰۰ نفر تصویب و به بانکهای عامل معرفی شده است. همچنین در این راستا هشت طرح اشتغالزایی برای ۶۰ نفر در این شهرستان عملیاتی و به مرحله اجرا رسیده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: برخورد جدی با بکارگیری نیروی بیگانه غیرمجاز با توجه به اهمیت اشتغال برای کارگران و جوانان شهرستان فردیس در دستور کار قرار دارد.  از کارفرمایان به ویژه کارگاه های ساختمانی درخواست می شود از جذب نیروی فاقد کارت کار استان البرز خودداری کنند.

درج دیدگاه