جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

ایجاد هر شغل چقدر هزینه دارد؟

آران و بیدگل در طرح اشتغال فراگیر رتبه چهارم استان اصفهان را دارد که به ایجاد ۴۴ شغل منجر می شود و در بخش اشتغال پایدار روستایی جایگاه سوم را دارد که موجب ایجاد ۲۰۱ شغل جدید خواهد شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل گفت: ۱۷۶ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال تسهیلات از ابتدای اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و فراگیر در آذرماه ۹۶ تا کنون در این شهرستان از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، جواد صدیقیان بیان کرد: ۹۲ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال از این تسهیلات در اختیار افراد دارای طرح اشتغال پایدار روستایی و ۸۴ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال در اختیار افراد دارای طرح اشتغال فراگیر قرار گرفت. این تسهیلات برای اجرای ۱۴۲ طرح از سوی بانک های عامل در آران و بیدگل پرداخت شده که سهم اشتغال پایدار ۱۳۲ طرح و سهم اشتغال فراگیر ۱۰ طرح می باشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل اضافه کرد: ۱۵۸ طرح در حوزه اشتغال پایدار روستایی به تصویب کارگروه اشتغال و کارآفرینی رسید و در نهایت ۱۳۲ طرح در بانک ها مصوب و امضای قرارداد شد که نزدیک به ۸۵ درصد سهمیه سال ۹۶ تسهیلات اشتغال را شامل می شود.

وی عنوان کرد: ۵۶ طرح نیز در بخش اشتغال فراگیر مصوب شد و در نهایت ۱۰ طرح در بانک ها به امضای قرارداد رسید که تسهیلات پرداختی به نزدیک ۲۴ درصد سهمیه سال گذشته رسید.

به گفته صدیقیان، آران و بیدگل در طرح اشتغال فراگیر رتبه چهارم استان اصفهان را دارد که به ایجاد ۴۴ شغل منجر می شود و در بخش اشتغال پایدار روستایی جایگاه سوم را دارد که موجب ایجاد ۲۰۱ شغل جدید خواهد شد. بر اساس آخرین آمارها نرخ بیکاری در آران و بیدگل ۵.۹ درصد اعلام شده بود. این شهرستان با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

درج دیدگاه