شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

ایلام هم مجری طرح توسعه مشاغل خانگی شد

فرصت‌های شغلی استان زنجان چقدر بود؟

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی، ایلام به جمع استان‌های پایلوت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پیوست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی، ایلام به جمع استان‌های پایلوت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پیوست.

به گزارش تعاون آنلاین، شکراله شیرخانی در این باره اظهار کرد: این طرح بصورت پایلوت از اوایل آبان ماه سال گذشته در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، لرستان، کردستان، چهارمحال بختیاری و کرمانشاه آغاز شده و به تازگی ایلام نیز به این هشت استان اضافه شده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت هر استانی مشاغل مورد نظر شناسایی شده و متقاضیان می توانند از بین آنها شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شیرخانی یادآور شد: متقاضیان مشاغل خانگی باید ساکن استان های پایلوت اجرای طرح، دارای ۱۸ سال و از هیچ بیمه ای برخوردار نباشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در روند اجرای این طرح از برندهای ملی و استانی بهره گرفته می شود و جلب برندهای ملی یا استانی در تولیدات، زمینه موفقیت متقاضیان را فراهم می کند.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به صورت مشترک بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کشور در ۹ استان کشور به صورت پایلوت در حال انجام است و ایلام نیز به جمع این استان‌ها پیوست.

استان ایلام دارای سه هزار و ۲۸۵ تعاونی است که از این میزان یک هزار و ۹۰۵ تعاونی فعال است.

درج دیدگاه