شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

بازدید سرزده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از شهرستان خرم دره

خرم دره

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ، محمدرضا یوسفی  در سفری یک روزه که با همراهی رئیس حراست این اداره کل انجام گرفت ضمن دیدار با کارکنان این اداره شهرستان بر تلاش و تعامل بیشتر در راستای خدمت رسانی مطلوب و سریع به مردم تاکید کرد . یوسفی در […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ، محمدرضا یوسفی  در سفری یک روزه که با همراهی رئیس حراست این اداره کل انجام گرفت ضمن دیدار با کارکنان این اداره شهرستان بر تلاش و تعامل بیشتر در راستای خدمت رسانی مطلوب و سریع به مردم تاکید کرد .

یوسفی در این دیدار اظهار داشت : خدمت به مردم و کاستن از مشکلات و دغدغه‌های ایشان فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی است و مدیران اجرایی همیشه باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود : مسئولین شهرستان  می بایست به کمک بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود زمینه اشتغال جوانان را فراهم آورند تا پدیده مهاجرت به شهرهای بزرگ متوقف گردد و نیروهای خلاق و جوان بتوانند در شهرهای کوچک محل سکونت خود مشغول بکار شوند . وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان خرم دره  در مقایسه با سایر شهرستان ها به برنامه ریزی  دقیق تر در ایجاد فرصت های جدید  و حفظ فرصت های موجود تأکید و ابراز امیدواری نمود که با تمهیدات انجام یافته ان شاء ا… در اجرای برنامه های اشتغال فراگیر رتبه های حمایتی و بسته های حمایتی دولت شاهد رونق بیشتر اقتصادی و پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه اشتغال باشیم .

در ادامه مسایل و مشکلات کاری و اداری شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و یوسفی دستورات اکیدی در جهت رفع مشکلات مطروحه صادر نمود.

درج دیدگاه